Volonteri pripadnici generacije Z na platformi mogu predstaviti svoje neprofitne projekte

Kroz besplatnu digitalnu platformu #WhatWeValue Hrvatski Telekom želi mladim volonterima pružiti financijsku podršku te ih povezati s iskusnim voditeljima humanitarnih i društveno-odgovornih akcija koji im mogu pomoći u ostvarivanju njihovih ciljeva.
Jedino što voditelji volonterskih projekata u dobi između 18 i 30 godina trebaju učiniti jest prijaviti volonterski projekt, a najbolje ocijenjeni ostvarit će i dodatnu, personaliziranu podršku Hrvatskog Telekoma.

Svaki mjesec dva najbolja projekta iz cijele Europe dobivaju individualiziranu potporu kako bi dodatno unaprijedili svoj rad i povećali vidljivost svojih projekata. Podrška se prilagođava potrebama projekta; od online podizanja svijesti, osiguravanja resursa ili korisnih sadržaja do stručnog mentorstva. Platforma pritom koristi NFT tehnologiju za pretvaranje digitalne povezanosti u stvarnu vrijednost.
Različite kategorije platforme uključuju rodnu, rasnu i društvenu jednakost, zastupanje prava osoba s invaliditetom, klimatske promjene, urbanu regeneraciju, mentalno zdravlje, migracije, prava životinja i još mnogo toga.

Na platformi se već nalazi gotovo 100 prijavljenih projekata iz više od 10 zemalja, a među njima su i projekti iz Hrvatske - Čisteći medvjedići, Sklonište za napuštene životinje Udruge Pobjede i Udruga Šapa u srcu Ogulin.
Istraživanje koje je provela VICE Media grupa u lipnju 2022. godine pokazalo je kako je čak 82% pripadnika generacije Z na globalnoj razini volonterski angažirano te navode da im je najveća motivacija za daljnji rad – pozitivni utjecaj na zajednicu, prijatelje i obitelj.
Platforma je dio programa koji je Deutsche Telekom razvio za osnaživanje mladih putem ključnih tehnologija te je nastavak kampanje #WhatWeDoNext i #WeAreFutureproof koje su obje istaknule jedinstvenu vrijednost generacije Z za izgradnju pozitivnijeg svijeta.