IZGLEDA KAO TIKTOK: Ovo je novi Instagram! | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

IZGLEDA KAO TIKTOK: Ovo je novi Instagram!

Autor Smartlife

Na prvi pogled sve izgleda isto nakon ažuriranja, ali nije!

 Novi-Instagram-kao-TikTok.jpeg Izvor: Ilija Baošić

Nakon brojnih najava i testiranja novog Instagram načina prikaza sadržaja u Feedu konačno imamo priliku vidjeti kako to izgleda u službenoj verziji aplikacije. Jedan od SmartLife uređaja (iPhone 13 mini) dobio je mogućnost prikaza sadržaja po ugledu na TikTok, iako to Zuckerberg naziva poboljšanjem iskustva, a ne kopiranjem kako jeste. Verzija Instagram aplikacije je 241.0.

Iako na prvi pogled sve izgleda isto nakon ažuriranja, nije sve isto! Sadržaj je rastegnut na cijelu stranicu, lista se jedan po jedan klip ili objava, komentari se izvlače s donje strane prema gore i objedinjeni su u posebnom panelu, a na isti način se prikazuju i podaci o lajkovima, tamo gdje su oni otvoreni, naravno.

 Novi Instagram (1).jpg Izvor: Instagram

Instagram je i ranije ovog mjeseca testirao sličan dizajn, a Mark Zuckerberg je o svemu, u svom očekivanom maniru, potpuno ignorirajući činjenicu da jedan na jedan kopira TikTok, rekao: "Želimo vam olakšati otkrivanje sadržaja i povezivanje s prijateljima. Fotografije su i dalje važan dio Instagram mreže i radimo na tome da poboljšamo način na koji se prikazuju i na cijelom ekranu".

Novi dizajn će biti primijenjen svim korisnicima bez izuzetka i to će se dogoditi u sljedećih nekoliko tjedana pa će ovog ljeta svi imati novi Instagram koji se pretražuje lakše i naglasak stavlja na sadržaj, a mnogo manje na lajkanje i komentiranje.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI