Problem je u instalaciji, što igrače čini bijesnima. S razlogom!
Razvojni tim igre CoD: Warzone objavio je da im je veliki broj igrača otišao nakon novih mapa s kojima instalacija igre zauzima više od 250 GB. Godinama unatrag na službenim forumima možete pratiti sve veće nezadovoljstvo igrača zbog rastuće veličine instalacije Call of Duty igara.
Warzone je popularni naslov iz 2020. godine koji ima oko 500.000 aktivnih igrača, ali je taj broj u konstantnom padu zbog veličine novih mapa zbog kojih je instalacija igre narasla na 150 GB za konzole i 250 GB za PC verziju.
Problem je posebno u velikim i popularnim mapama kao što su Caldera i Verdansk koje zauzimaju najveći dio instalacije ovih igara. George Bridge iz razvojnog tima CoD: Warzone kaže kako svaki put kada se prave velike izmjene koje zahtijevaju ponovno skidanje i velike instalacije ova igra gubi svoje igrače.
Instalacija veća od SSD-a
Instalacije sa 175 GB za PC nakon raspakiravanja se povećaju na 250 GB dok one za konzole s 92 GB idu na 150 GB. Uzmite činjenicu da je prosječna veličina SSD-a u računalima i dalje oko 240 GB-a i jasno vam je zbog čega su igrači bijesni.
Kada dobiju informaciju da je stiglo novo ažuriranje igračima je dosta i kažu: ne treba mi ovo i zatim obrišu igru s konzole ili računala ostavivši prostora za pet sličnih naslova.
Activision, kompanija koju je početkom godine Microsoft kupio za skoro 70 milijardi dolara, po prvi put u povijesti ove godine neće predstaviti novi Call of Duty naslov. Sam Activision je prije oko godinu dana izjavio da će predstaviti zakrpu za Warzone "Season 2 Reloaded" koja će smanjiti veličinu igre za 10-15 GB odnosno 30-35 GB kada se kombinira s Modern Warfare kao i da će buduće zakrpe biti manje od tadašnje koja je imala nevjerojatnih 57 GB.
U prosincu 2021. konzole su dobile ažuriranje od oko 45 GB dok je zakrpa iz veljače 2022. za Season 2 iznosila samo 11 GB.
Balon koji će puknuti
Problem s rastućim veličinama ažuriranja kod skupih AAA naslova sve je evidentniji i čini se da ni konstantno povećanje brzine interneta ne može uhvatiti korak s veličinama novih igara. Dodajte na to da konzole uglavnom dolaze sa skladišnim kapacitetima malo boljih pametnih telefona i jasno vam je da će vlasnici istih morati dobro razmisliti što žele igrati i kada. Opcije proširenja memorije ponekad može koštati kao i nova konzola, što sve vlasnike dovodi u paradoksalnu situaciju.
Spomenuti George Bridge je napomenuo kako Activision radi na rješavanju problema veličine rotacijom nekih mapa u CoD: Warzone, ali ukoliko se nešto uskoro ne riješi neće imati potrebe praviti nove mape jer ih nitko neće ni igrati.