VIBER JE POPULARAN U HRVATSKOJ Šaljemo 200 poruka u sekundi | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

VIBER JE POPULARAN U HRVATSKOJ Šaljemo 200 poruka u sekundi

Autor Krunoslav Ćosić

Rakuten Viber je objavio zanimljiv pregled 2021. godine

 Viber_vizualizacija_1.jpg Izvor: Viber

Aplikacija za dopisivanje Viber popularna je u Hrvatskoj. Svjedoče tome i upravo objavljeni rezultati za 2021. godinu, a očekivano se najveći broj poruka šalje za praznike - za Novu godinu, Valentinovo i Dan žena.

Hrvati su u prošloj godini putem aplikacije ostvarili više od 300 milijuna poziva, proveli 25 milijuna sati u glasovnim i video razgovorima te u svakoj sekundi poslali više od 200 poruka. 260 milijuna stickera „začinilo“ je razgovore u Hrvatskoj, što je porast od 50 % u odnosu na 2020. godinu.

Viber, koji je u prosincu 2021. proslavio svoj 11. rođendan, u 2021. godini je postigao izvrsne rezultate s više od milijardu instalacija na Android uređajima. AR filtri su ponuđeni u partnerstvu sa Snapchatom.

 Viber filtar (2) Izvor: Viber

Od prošle jeseni, kada su se pojavili, hrvatski korisnici kreirali su više od milijun Viber filtara koji su im omogućili da se dodatno vizualno izraze tijekom razgovora. Osim što su idealni za komunikaciju, Viber filtri također su dostupni i brendovima koji ih mogu koristiti u svojim marketinškim strategijama kako bi dodatno povećali svjesnost o brendu ili proizvodima.

Viber je pokrenuo nekoliko partnerstava u Hrvatskoj koja su obogatila iskustvo korisnika platforme. Na redizajniranom Explore zaslonu više od 30 % Viberovih mjesečnih korisnika sada može čitati najnovije vijesti koje im donosi jedan od vodećih domaćih news portala te su im također dostupne i druge teme poput sporta i lifestylea.

 Viber koronavirus.hr.jpg Izvor: Viber

Koronavirus.hr, zajednica na Viberu s 271.000 korisnika, jedan je od najvećih Communityja na Viberu s više od 50 % mjesečno aktivnih korisnika. Tri humanitarne organizacije – SOS Dječje selo, Crveni križ i Hrabri telefon – nastavili su partnerstvo s Viberom prepoznajući prednosti „mobile-first“ publike.

Community SOS Dječjeg sela broji preko 30.000 članova, od kojih je gotovo 70 % aktivno na mjesečnoj bazi. Tijekom blagdanskog razdoblja, korisnici Vibera razmijenili su oko 5.000 digitaliziranih božićnih čestitki SOS Dječjeg sela koji su bili dostupni unutar chatbota.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI