PRVI DANI PRODAJE APPLEOVIH AR NAOČALA: Potražnja bi mogla pasti | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

PRVI DANI PRODAJE APPLEOVIH AR NAOČALA: Potražnja bi mogla pasti

Autor Davor Dakić

Apple je u prvom valu prodao između 160.000 i 180.000 Vision Pro naočala

 Apple Vision Pro (3).jpg Izvor: Apple

Pristižu nove informacije o Apple Vision Pro, koje se u SAD-u prodaju za 3499 dolara, za početni model s 256 GB, a cijena se za jače model s više memorije penje na 3699 dolara (512 GB) te 3899 dolara za verziju s 1 TB memorije.

To su podaci nakon prvog vikenda prednarudžbi, a objavio ih je Appleov analitičar Ming-Chi Kuo. Prve isporuke su vrlo brzo rasprodane, a rokovi isporuka za sva tri modela su za pet do sedam tjedana. Kuo je malo istražio te zaključuje kako je prvih dana prodaja krenula dobro.

Ipak, Kuo upozorava kako datumi isporuka ostaju nepromijenjeni 48 sati nakon otvaranja prednarudžbi, što ukazuje da bi potražnja mogla brzo pasti nakon što glavni entuzijasti predaju svoje narudžbe.

 Apple Vision Pro (6).jpg Izvor: Apple

Kao dokaz tome zna se kako se novi modeli iPhonea brzo rasprodaju ubrzo nakon otvaranja prednarudžbi, ali obično nastavljaju bilježiti stalno povećanje datuma isporuke sljedećih dana, što ukazuje na stalnu potražnju.

Apple bi mogao isporučiti 500.000 Vision Pro jedinica tijekom ove godine, što po Kuou ne bi trebao biti veliki izazov, ali potražnja je ključno pitanje budući da je Vision Pro još uvijek vrlo nišan proizvod.

 Apple Vision Pro (5).jpg Izvor: Apple

Dakle, nije namijenjen za šire mase jer nema još uvijek uobičajene aplikacije poput YouTubea, Spotifyja ili Netflixa. Naravno, i početna cijena od 3499 dolara mnogima će biti neprihvatljiva, ali se očekuje da će kasnije Apple isporučivati jeftiniji model u rasponu od 1500 do 2000 USD.

Dakle, tehnološki div iz Cupertina morat će pokrenuti, ali i održati potražnju prije globalnog lansiranja, a to bi moglo biti prije konferencije WWDC u lipnju 2024. Uzme li se u obzir početna brojka od 80.000 rasprodanih jedinica ispada kako je to samo 0,007 posto od 1,2 milijarde Appleovih aktivnih korisnika u svijetu.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI