Naočale dolaze u tri kapaciteta počevši od 3.500 dolara za osnovni model
Apple Vision Pro nije se uspio dobro rasprodati na dan lansiranja ((19. siječnja 2024.), iako se očekivala velika navala na AR naočale predstavljene prošle godine. Spominjala se i ograničena dostupnost, ali osnovni je model s 256 GB, koji košta 3500 dolara, rasprodan. Isporuke prvih količina kreću od 2. veljače 2024.
Cijena od 3.699 dolara odnosi se na model od 512 GB dok s 1 TB memorije Apple Vision Pro košta 3.899 dolara. Dok je varijanta Vision Pro od 256 GB naručena sve do ožujka početne zalihe modela od 512 GB i 1 TB nisu se rasprodale.
YouTuber Aaron Zollo (@zollotech) objavio je na Twitteru da su dan nakon lansiranja obje Vision Pro jedinice većeg kapaciteta još uvijek dostupne za preuzimanje u trgovini. Međutim, situacija s nedostupnošću preuzimanja u trgovini se promijenila jer se za sve modele sada prikazuje vrijeme dostave na 5-6 tjedana.
Apple Vision Pro is still available the day after launch for 512GB and 1TB models at both of my local Apple stores.pic.twitter.com/yXk7LMphoM
— Aaron Zollo (@zollotech)January 20, 2024
AR naočale Vision Pro dostupne su samo u SAD-u, ali Apple već gradi hype oko uređaja najavljujući ga kao uvod u "eru prostornog računalstva". Još nije poznato kada će naočale proširene stvarnosti krenuti u prodaju u drugim dijelovima svijeta pa niti u Europi.
Pretpostavlja se da je za dan predstavljanja Apple imao samo između 60.000 do 80.000 Vision Pro jedinica. Za tako skup uređaj, počevši od vrtoglavih 3.500 dolara pa sve do 3.899 dolara, stručnjaci su ipak očekivali da će se brzo rasprodati.
Konkurentske AR i VR naočale nikada nisu doživjele široku popularnost te se čini da bi Apple također mogao imati problema s pridobijanjem na popularnosti unatoč svom brendu i marketinškoj snazi.
Izvor: AppleJedan od problema je velika masa samih Vision Pro naočala, koja je ista kao i 12,9-inčni Apple iPad Pro. Mnogima smeta što veza Appleovih AR naočala i uređaja na koji se spaja nije bežična nego je žičana. Neki kao nedostatak spominju vanjsku bateriju, na koju se naočale spajaju.
Aplikacije i druga iskustva pri lansiranju također se nekako čine neuvjerljivima jer je Apple razvio samo 15 prostornih aplikacija za uređaj. A prošlo je već sedam mjeseci otkako je Apple pokazao naočale za mješovitu stvarnost.
Upitno je koliko će interesa pokazati treće strane koje za Apple razvijaju aplikacije. Nema interesa u ovom trenutku od strane Netflixa, YouTubea, servisa Spotify i drugih koji su otkrili da ne planiraju stvoriti prostorne verzije svojih aplikacija za Appleov uređaj.
Izvor: Apple