PROŠIRILI SU SE: Spotify pokušava zaustaviti štetan sadržaj | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

PROŠIRILI SU SE: Spotify pokušava zaustaviti štetan sadržaj

Autor Krunoslav Ćosić

Popularni streaming servis ima rješenje u borbi protiv zloupotreba

 Spotify (1).jpg Izvor: Rokas Tenys / Alamy / Alamy / Profimedia

Spotify je kupio Kinzen, stručnjaka za otkrivanje štetnog sadržaja, ali nisu objavili iznos koji su pri tome potrošili. To je najnoviji korak u pokušaju sprječavanja distribucije neugodnog sadržaja na platformi.

Kinzen pruža usluge Spotifyju od 2020. koristeći strojno učenje i ljudsku stručnost lokalnih akademika i medija za analizu zvuka i otkrivanje upitnog sadržaja na stotinama jezika i dijalekata.

Spotify je primijetio da bi mu akvizicija njegovog partnera pomogla u razumijevanju "krajolika zlouporabe" i boljem prepoznavanju prijetnji u nastajanju. Kinzenova tehnologija posebno je prikladna za procjenu podcasta, formata koji čini glavni dio potrošačke ponude tvrtke za streaming.

 Facebook (2) Izvor: Chris Rout / Alamy / Alamy / Profimedia

Dustee Jenkins, globalni voditelj javnih poslova u Spotifyju, objasnio je da će akvizicija poboljšati sposobnosti za rješavanje štetnog sadržaja na "način koji bolje shvaća lokalni kontekst".

Taj je potez dio stalnih pokušaja tvrtke da poboljša sigurnost i zadrži štetan sadržaj izvan platforme Spotify, a dolazi u trenutku kada regulatori tjeraju online pružatelje usluga da se pozabave distribucijom ilegalnog i opasnog materijala.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI