LEAP SUMMIT 2021 Kriza je prilika za inovativnost | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

LEAP SUMMIT 2021 Kriza je prilika za inovativnost

Autor Krunoslav Ćosić

Šesto izdanje LEAP Summita okupilo je više od 3.000 mladih iz Hrvatske i Europske unije

  Izvor: Leapsummit

Uspjeh se temelji na dobroj ideji, motivaciji, učenju i sustavnom radu, a kriza je prilika za inovativnost. To su poruke sa šeste po redu konferencije LEAP Summit održane u Zagrebu, a dvodnevni online događaj donio je inspirativne priče.

Regionalna multidisciplinarna konferencija za mlade profesionalce, digitalne nomade i studente okupila je više od 3.000 mladih iz Hrvatske i Europske unije. Uz priče koje su ispričane na LEAP Summitu mladi imaju poticaj svoje ideje pretvoriti u uspješne poslovne projekte, inovacije, aplikacije ili startup tvrtke.

LEAP Summit održan pod generalnim pokroviteljstvom Predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj bavio se inovacijama, otpornošću i održivošću, tehnologijama koje transformiraju poslovanje svih industrija te procesom digitalne i „zelene“ tranzicije Europske Unije.

 Helen Köpman
Helen Köpman
Izvor: Leapsummit

Čak 20 posto budžeta u planu za oporavak i otpornost ići će na digitalni razvoj malih i srednjih tvrtki u post-covid eri. Naglasila je to Helen Köpman, zamjenica voditelja Odjela za digitalne inovacije i Blockchain tehnologiju u DG CONNECTU pri Europskoj komisiji u Bruxellesu, a bavila se temom digitalne tranzicije.

Digitalne inovacije i Blockchain tehnologije predstavljaju veliku priliku za Europsku uniju. Ključnu ulogu u tom procesu imaju male i srednje tvrtke jer one su „kralježnica“ europske ekonomije, a stupanj njihove digitalizacije je puno manji od onog u velikim korporacijama.

Cilj je izgraditi digitalnu Europu što će biti temelj za budućnost, održivost i otpornost naših gospodarstava. Podatci za digitalnu ekonomiju su temelj za umjetnu inteligenciju. Potrebno je redizajnirati procese za predviđanja i učiniti ih „zelenima“ i održivima.

 Aleksandra Orlić
Aleksandra Orlić
Izvor: Leapsummit

Zanimljivu priču o uspjehu ispričala je Aleksandra Orlić, glavna urednica časopisa Cosmopolitan u Hrvatskoj. Gledatelji su mogli saznati kako je Cosmopolitan postao jedan od najmoćnijih medijskih brandova, kako se mijenjao i „slušao“ što čitateljice žele čuti, vidjeti i osjetiti te kako je tijekom desetljeća održao i dodatno povećao svoj utjecaj.

Europska Unija želi do 2050. postati karbonski neutralna, ekološki svjesna zajednica koja brine o bioraznolikosti i savjesno se ponaša prema okolišu. Dio je to „zelene“ tranzicije. Umjetna inteligencija (AI) prožima sva područja našeg posla – nalazi se u tvornicama, u zdravstvu u obliku kirurških robota i chat botova.

AI se nalazi i na cesti kroz autonomna vozila te u izravnoj interakciji s ljudima kroz robote. Iako vrlo korisna, AI tehnologija predstavlja i prijetnju jer čovjek prilikom osmišljavanja tehnologije u proces unosi ljudsku nesavršenost. O toj temi govorio je Gabriele Mazzini, dužnosnik Europske komisije za pravo i politiku na području umjetne inteligencije.

 Gabriele Mazzini
Gabriele Mazzini
Izvor: Leapsummit

Mazzini je naveo primjer kada je zbog greške u algoritmu za prepoznavanje fotografija pogrešna osoba završila u zatvoru. Zato treba postaviti određene standarde i pravila za korištenje sustava, odnosno za sigurnost i zaštitu podataka. Pravila i propisi će se temeljiti na procjeni rizika korištenja određene tehnologije te će postojati određeni zahtjevi koje će morati zadovoljiti visokorizične tehnologije.

 Dubravka Štefanac Vinovrški
Dubravka Štefanac Vinovrški
Izvor: Leapsummit

Kriza je često prilika za inovativnost, smatra Dubravka Štefanac Vinovrški, direktorica korporativnih komunikacija u A1 Hrvatska, a dokaz za to je nekoliko domaćih i međunarodnih priznanja koji su dobili komunikacijski projekti koje je Dubravka vodila. Govorila je o tome kako podržati inovacije u tvrtki koja broji više od 2000 ljudi i to unatoč izazovima koje nosi pandemija.

 Hrvoje Prćić
Hrvoje Prćić
Izvor: Leapsummit

O utjecaju na teme zaštite okoliša govorio je Hrvoje Prćić, glavni urednik svjetski uglednog magazina National Geographica za Hrvatsku. Hrvoje se osvrnuo na vlastiti put novinara i urednika koji istražuje činjenice i čitateljima donosi ekološke priče obrađene na zanimljiv i poticajan način.

Snimke svih predavanja mogu se pogledati na YouTube kanalu LEAP Summita.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI