Svi ostali van liste imaju 16 posto udjela na tržištu

Od 2018. godine, prema procjenana Statista Market Insightsa, stopa penetracije aplikacija za fitness porasla je s 8 posto na 17 posto, a podatak se odnosi naSjedinjene Države. Kao što pokazuje infografika, vodeći je Fitbit.

S 41 posto tržišnog udjela Fitbit za praćenje fitnessa (u vlasništvu Googlea) daleko je ispred svih svojih konkurenata. Najbliži je 'Muscle Booster Workout Planner' s 14 posto, a odmah iza njega je Strava s 13 posto, sa sjedištem u Kaliforniji.
Jedan od pobjednika u pandemiji, Peloton ipak nije uspio zauzeti više od 10 posto tržišta od 2022. - vjerojatno dijelom zbog visokih troškova ulaska za fitness model koji se uglavnom temelji na sobnim biciklima i trakama za trčanje.
Na listi je i FitCoach s udjelom od samo 6 posto dok svi ostali na tržištu imaju udio od 16 posto, pokazuju podaci koje je objavio Statista.
