Pametni televizori pružaju niz prilagodljivih opcija za one koji žele ostati u formi i opustiti svoj um
Ljudima je zdravlje oduvijek bilo bitno, a uz zdravlje se veže i dobrobit. Još iz 80-ih godina se sjećamo raznih fitness treninga koji su se provodili kod kuće, puštajući audio i video kasete. U novije vrijeme su pametni televizori postali pravo motivirajuće sredstvo za poboljšanje zdravlja.
Bez obzira želite li doći u formu pomoću personaliziranih vježbi, smiriti se uz aplikacije za meditaciju ili se udobno smjestiti i gledati svoje omiljene emisije i filmove pametni televizor može biti od pomoći.
Iskorištavajući najnovija dostignuća u tehnologiji, televizori tvrtke LG čine vježbanje kod kuće mnogo praktičnijim, omogućujući jednostavan pristup raznim prilagođenim fitness aplikacijama i programima i mogućnost prijenosa vježbi s mobilnog ili prijenosnog računala na veliki ekran.
Najveći globalni franšizer boutique fitness brendova Xponential Fitness okuplja 10 najboljih brendova na jednom mjestu putem njihove digitalne platforme Xponential+. Od legendarnih brendova kao što su Pure Barre, Club Pilates, YogaSix i CycleBar Xponential+ donosi obilje sadržaja na zahtjev i predavanja uživo pod vodstvom instruktora s više od 3000 dostupnih treninga – i više od 60 novih tečajeva koji se emitiraju tjedno.
Korisnici mogu otkriti vrste vježbanja koje im najviše odgovaraju, odabrati razinu intenziteta i trajanja koja odgovara njihovoj razini kondicije ili fitness ciljevima i uživati u slobodi što mogu vježbati kad god žele.
Za razliku od mnogih aplikacija za fitness, Xponential+ objedinjuje iskustva svih vodećih marki u kategoriji u nizu modaliteta u jednoj aplikaciji omogućujući pretplatnicima uživanje u treninzima koje vole kod kuće i također rezerviraju obližnje Xponential Fitness studije dostupne u 16 zemalja, diljem svijeta.
Aplikacija za kućni fitness
Exercite je vrhunska aplikacija za kućni fitness koja koristi AI tehnologiju za pružanje povratnih informacija o tehnici vježbanja u stvarnom vremenu omogućujući korisnicima da optimiziraju svoju kondiciju i izvedbu s većom učinkovitosti.
Izvor: LGKoristeći napredno otkrivanje položaja zahvaljujući kompatibilnosti kamere i algoritmima za prepoznavanje vježbi aplikacija točno prati ključne točke tijela tijekom svakog pokreta dajući korisnicima trenutnu povratnu informaciju o njihovoj formi i ukupnom napretku.
Exercite će također uvesti element zabavnog natjecanja i prijateljskog rivalstva, dopuštajući korisnicima da uživaju u solo ili grupnim treninzima.
Sesije uživo jedan na jedan
Još jedna sjajna opcija na LG Smart TV-u je FlexIt, platforma koja pruža prilagođeno korisničko iskustvo kroz sesije uživo jedan na jedan uz pomoć kamere s vrhunskim fitness i wellness profesionalcima.
Izvor: LGFlexIt je moćan alat za postizanje i održavanje dobrog zdravlja i blagostanja, nudi prilagođene programe prilagođene potrebama, životnom stilu i ciljevima svakog korisnika kao i motivacijske savjete i trikove koji im pomažu da ostanu angažirani i na pravom putu.
Izbori za korisnike LG Smart TV-a koji žele unaprijediti svoje zdravlje i dobrobit tu ne prestaju. Mogu birati između sjajnih pretplatničkih aplikacija za vježbanje kao što je Les Mills+ ili visokoenergetskih opcija kao što je 305 Fitness.
Iz Miamija u vaš dom
Najavljeni zbog trošenja kalorija satovi inspirirani noćnim životom u Miamiju sada su dostupni u LG Content Storeu diljem svijeta. Tečajevi kombiniraju plesne pokrete i glazbu DJ-a uživo s fitness intervalnim treninzima visokog intenziteta kako bi se stvorila 45-minutna učinkovita tjelovježba za cijelo tijelo. 305 At Home koristi prilagođene mikseve DJ-a i pokrete koje je lako pratiti, a tečajeve vodi niz slavnih instruktora iz New Yorka.
Izvor: LG Izvor: LGLG-jevi pametni televizori također podržavaju popularne aplikacije za meditaciju uključujući Insight Timer koje pomažu korisnicima da se oslobode tjeskobe, stresa i nekvalitetnog sna kroz niz opuštajućih i opuštajućih sadržaja i wellness alata.
LG ima novi logo
LG vraća osmijeh svijetu sa svojim novim identitetom marke. LG Electronics je predstavio novi smjer marke i vizualni identitet koji će baciti više svjetla na vrijednost Life's Good s dinamičnijim i mladenačkim izgledom na svim fizičkim i digitalnim dodirnim točkama kupaca.
Izvor: LGSmjernice za komunikaciju robne marke ponavljaju temeljne LG-eve vrijednosti 'Beskompromisnog korisničkog iskustva', 'Inovacija usmjerena na čovjeka' i 'Toplina za osmjeh.' Slogan brenda Life’s Good obuhvaća poruku kako tvrtka svojim korisnicima omogućuje kvalitetan život i prepuštanje dragocjenim trenucima putem LG proizvoda, usluga i komunikacije.
Simbol marke, sastavljen od slova 'L' i 'G', može izvesti osam jedinstvenih pokreta, uključujući klimanje, okretanje i namigivanje. Sa svojim novim mogućnostima simbol marke može pozdraviti kupce s prijateljskim osmijehom ili se kretati uz pozadinsku glazbu na digitalnim platformama na razne duhovite načine.
Izvor: LG Izvor: LG