Spajaju znanstveno znanje s najsuvremenijim fizičkim i digitalnim tehnološkim inovacijama
U tvrtki L’Oréal, koja postoji duže od jednog stoljeća, vjeruju da ljepota počiva na spoju znanosti i tehnologije. U web 2.0 eri tvrtka je predvodila unaprjeđenja u dijagnostici kože, tele-konzultacijama i virtualnom testiranju proizvoda.
Za sljedeću web 3.0 eru postavljaju temelje za nove generacije korisnika. U takozvanoj “on-chain” ljepoti, proizvođači i potrošači će se okupljati na novim platformama i zajedno oblikovati novu ekonomiju industrije ljepote.
L’Oréal tijekom tri dana europske tehnološke konferencije i izložbe Viva Technology (Viva Tech, 15. – 18. lipnja 2022.) u Parizu predstavlja brojne inovacije. Kroz inovativni „on-chain“ pristup L’Oréal brendovi redefiniraju metaverzum ljepote. Neke od inovacija podrazumijevaju NFT rješenja, kripto kolekcije i osnaživanje digitalnih umjetnika u usponu.
Mirisi, umjetna inteligencija, štednja vode
Neurotehnologija za odabir mirisa (odabir parfema pomoću slušalica) - Yves Saint Laurent Beauté Scent-Sation jedinstveno rješenje za prodajna mjesta koristi slušalice s više senzora koje prate i analiziraju emocionalne odgovore potrošača na različite mirise u cilju kreiranja preporuka za odgovarajuće proizvode. Stvoren u partnerstvu s vodećom neurotehnološkom tvrtkom EMOTIV, Scent-Sation pomaže potrošačima da se kreću kroz raznolik svijet mirisa kako bi odabrali savršen parfem za sebe.
Umjetna inteligencija za odabir idealne nijanse ruža - Yves Saint Laurent Beauté Rouge Sur Mesure je uređaj za kućnu upotrebu s ugrađenom umjetnom inteligencijom koji nudi vrhunsku personalizaciju ruževa za usne. Samo jednim dodirom, uređaj analizira tisuće mogućih prilagođenih boja koje bi odgovarale tonu kože ili odjeći korisnika i u samo nekoliko sekundi proizvodi prilagođenu nijansu koja se pohranjuje u odvojivi pretinac za korištenje u pokretu.
Izvor: L'OrealL’Oréal Water Saver, koji je časopis TIME proglasio jednim od 100 najboljih izuma u 2021. godini, revolucionarna je glava tuša koja koristi tehnologiju raketnih motora za efikasno iskustvo pranja kose dok istovremeno smanjuje potrošnju vode za 61% u usporedbi sa standardnim metodama. Dizajniran za profesionalnu industriju salona L’Oréal Water Saver ima potencijal uštedjeti milijardi litara vode godišnje.
SkinCeuticals Pro 1:1 potrošačima pruža mogućnost online dermatoloških savjeta putem privatnih video konzultacija s profesionalnim medicinskim estetičarom. Ova besplatna usluga procjenjuje jedinstvene potrebe klijenta za njegom kože i predlaže personalizirani režim.
Maloprodaja budućnosti
Lancôme Absolue Dual-LED Youth Treatment je novi uređaj koji koristi patentiranu LED svjetlosnu terapiju za liječenje kože i smanjenje pojave finih linija i bora.
Lancôme Shade Finder osigurava precizno usklađivanje nijansi podloge (pudera), s mogućnošću otkrivanja do 22.500 jedinstvenih nijansi kože te je dostupan u trgovinama i online, u više od 30 zemalja.
Lancôme Skin Screen pruža dijagnostiku kože u trgovini, s mogućnošću procjene više od 13 različitih stanja kože.