L’ORÉAL: U web 3.0 i metaverzum svijetu | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

L’ORÉAL: U web 3.0 i metaverzum svijetu

Autor Krunoslav Ćosić

Spajaju znanstveno znanje s najsuvremenijim fizičkim i digitalnim tehnološkim inovacijama

 L’Oréal Viva Tech.jpg Izvor: L'Oreal

U tvrtki L’Oréal, koja postoji duže od jednog stoljeća, vjeruju da ljepota počiva na spoju znanosti i tehnologije. U web 2.0 eri tvrtka je predvodila unaprjeđenja u dijagnostici kože, tele-konzultacijama i virtualnom testiranju proizvoda.

Za sljedeću web 3.0 eru postavljaju temelje za nove generacije korisnika. U takozvanoj “on-chain” ljepoti, proizvođači i potrošači će se okupljati na novim platformama i zajedno oblikovati novu ekonomiju industrije ljepote.

L’Oréal tijekom tri dana europske tehnološke konferencije i izložbe Viva Technology (Viva Tech, 15. – 18. lipnja 2022.) u Parizu predstavlja brojne inovacije. Kroz inovativni „on-chain“ pristup L’Oréal brendovi redefiniraju metaverzum ljepote. Neke od inovacija podrazumijevaju NFT rješenja, kripto kolekcije i osnaživanje digitalnih umjetnika u usponu.

 Viva_Technology_Paris_2021 (2).jpg Izvor: Viva Technology

 Viva_Technology_Paris_2021.jpg Izvor: Viva Technology

Mirisi, umjetna inteligencija, štednja vode

Neurotehnologija za odabir mirisa (odabir parfema pomoću slušalica) - Yves Saint Laurent Beauté Scent-Sation jedinstveno rješenje za prodajna mjesta koristi slušalice s više senzora koje prate i analiziraju emocionalne odgovore potrošača na različite mirise u cilju kreiranja preporuka za odgovarajuće proizvode. Stvoren u partnerstvu s vodećom neurotehnološkom tvrtkom EMOTIV, Scent-Sation pomaže potrošačima da se kreću kroz raznolik svijet mirisa kako bi odabrali savršen parfem za sebe.

Umjetna inteligencija za odabir idealne nijanse ruža - Yves Saint Laurent Beauté Rouge Sur Mesure je uređaj za kućnu upotrebu s ugrađenom umjetnom inteligencijom koji nudi vrhunsku personalizaciju ruževa za usne. Samo jednim dodirom, uređaj analizira tisuće mogućih prilagođenih boja koje bi odgovarale tonu kože ili odjeći korisnika i u samo nekoliko sekundi proizvodi prilagođenu nijansu koja se pohranjuje u odvojivi pretinac za korištenje u pokretu.

 Lancome Viva Tech.jpg Izvor: L'Oreal

L’Oréal Water Saver, koji je časopis TIME proglasio jednim od 100 najboljih izuma u 2021. godini, revolucionarna je glava tuša koja koristi tehnologiju raketnih motora za efikasno iskustvo pranja kose dok istovremeno smanjuje potrošnju vode za 61% u usporedbi sa standardnim metodama. Dizajniran za profesionalnu industriju salona L’Oréal Water Saver ima potencijal uštedjeti milijardi litara vode godišnje.

SkinCeuticals Pro 1:1 potrošačima pruža mogućnost online dermatoloških savjeta putem privatnih video konzultacija s profesionalnim medicinskim estetičarom. Ova besplatna usluga procjenjuje jedinstvene potrebe klijenta za njegom kože i predlaže personalizirani režim.

Maloprodaja budućnosti

Lancôme Absolue Dual-LED Youth Treatment je novi uređaj koji koristi patentiranu LED svjetlosnu terapiju za liječenje kože i smanjenje pojave finih linija i bora.

Lancôme Shade Finder osigurava precizno usklađivanje nijansi podloge (pudera), s mogućnošću otkrivanja do 22.500 jedinstvenih nijansi kože te je dostupan u trgovinama i online, u više od 30 zemalja.
Lancôme Skin Screen pruža dijagnostiku kože u trgovini, s mogućnošću procjene više od 13 različitih stanja kože.

Najbolje s VivaTech 2021
Izvor: Youtube

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI