Apple je i dalje bolji od Androida - zauzeo je prva tri mjesta u Top 3 najprodavanijih uređaja
Tijekom drugog tromjesečja 2021. godine isporučeno je oko 300 milijuna pametnih telefona u svijetu. Znamo da je Samsung (već godinama) prvi, na drugom je mjestu Xiaomi, a na trećem Apple.
Od sada znamo i da je Apple iPhone (ponovo) najprodavaniji pametni telefon na svijetu, pokazuju podaci koje je objavio Counterpoint Research. Najprodavaniji je telefon, ali i ostvaruje najveću zaradu od prodaje smartphoneova.
Prosječna cijena iPhone uređaja viša je za nekoliko stotina dolara od prosječne cijene Android uređaja koju čine uglavnom jeftini telefoni do 250 dolara/eura, ali je Apple istovremeno i proizvođač koji na ukupnom tržištu prihoda od prodaje telefona suvereno dominira - čak 41% zarade ostvario je iPhone telefon tijkom Q2 2021. godine.
Counterpoint Research navodi da je to izuzetan rast u odnosu na Q2 period prošle godine kad je iPhone na tržištu zarade sudjelovao s 34% i to je ujedno i najveći rast na tržištu kad se usporede isti periodi 2020. i 2021. godine - više nego duplo u odnosu na rast konkurencije.
Izvor: AppleApple je za iPhone 13, koji će biti predstavljen u studenom ove godine, već naručio više od 100 milijuna čipova od svojih dobavljača i konstruktora, što je povećanje od 20% u odnosu na iPhone 12 seriju. Analitičari smatraju da će se iPhone rast nastaviti u svim segmentima poslovanja - prodaja, zarada i dobit.
Ostalim proizvođačima je udio zarade od prodaje pametnih telefona na svjetskom tržištu porastao, osim kompaniji Samsung. Samsung je na drugom mjestu s udjelom u ukupnoj zaradi od smartfon prodaje s 15%, što je 26% manje od kompanije Apple i dva posto manje posmatrajući isti period prošle godine.
Izvor: AppleSlijedi Xiaomi koji je povećao svoj udio sa šest na iznad devet posto, a na listi su OPPO i vivo s povećanjem udjela od sedam odnosno šest posto na oko devet posto udjela na svjetskom tržištu. Prema posljednjim podacima tržište pametnih telefona nastavlja rasti, ali se na najvećem tržištu na svijetu, u Kini, događa upravo suprotno - tržište je palo za 11 posto.