Pandemija koronavirusa dala je vjetar u leđa streaming servisu Netflix, a onda je uslijedio pad interesa
Rast pretplatnika Netflixa usporava se nakon početka pandemije u prvom kvartalu prošle godine. Pogledate li malo detaljnije graf s brojem pretplatnika usluge u cijelom svijetu, primjetno je kako prvi kvartal u većini prošlih godina ima rast broja novih korisnika u odnosu na kraj prethodne godine. Ali, ne i u prvom kvartalu ove godine.
Rekordni prvi kvartal 2020. godine, s više od 15 milijuna novih pretplatnika, izgleda poprilično nedostižno, iako je i drugi prošlogodišnji kvartal bio dobar s oko 10 milijuna novih pretplatnika. Treći kvartal prošle godine bio je izrazio loš, a onda je posljednja zima ipak donijela rast. Ali, do Nove godine. Zatim se broj novih pretplatnika smanjio za oko 50 posto, na samo 4 milijuna novih pretplata. Dakle, imali su 4 milijuna pretplatnika više, a godinu dana ranije broj je bio veći od 15 milijuna.
U 2020. godini Netflix je dobio 36 milijuna pretplatnika. Najpopularnija svjetska streaming video platforma postala je žrtva prošlogodišnjeg uspjeha jer se početkom pandemije koronavirusa jako puno ljudi pretplatilo na servis, kako bi im ostanak kod kuće bio što ugodniji, ali istovremeno je došlo i do kašnjenja u proizvodnji novih sadržaja.
Zasigurno je to razlog manjem interesu korisnika, a kako se novi sadržaji očekuju u drugoj polovici 2021. godine, u Netflixu očekuju rast pretplatnika tek krajem ove godine. Istovremeno, Netflix je ostvario znatno veće prihode – broj korisnika je rastao, a manje su ulagali u proizvodnju sadržaja. Prvo ovogodišnje tromjesečje su završili s prihodom od 7,16 milijardi USD te neto prihodom od 1,71 milijardi USD.