FACEBOOK NASTAVLJA RASTI: Ne prestaje interes za Facebook, iako su mu mnogi prognozirali pad | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

FACEBOOK NASTAVLJA RASTI: Ne prestaje interes za Facebook, iako su mu mnogi prognozirali pad

Autor Igor Martić

Facebook i dalje ima konstantan rast, pogledate li graf od 2007. do 2020. godine

  Izvor: Profimedia

Svaki mjesec Facebook koristi 2,8 milijardi ljudi širom svijeta. Društvena mreža je već u 2004. godini imala prvih milijun korisnika, u roku od tri godine Facebook je imao 350 milijuna korisnika, a milijardu aktivnih korisnika prešli su u ljeto 2012. godine. Pet godina kasnije, u 2017. godini Facebook je u svijetu koristilo više od dvije milijarde ljudi, a za očekivati je da će uskoro dostići tri milijarde aktivnih korisnika, pokazuju podaci koje je objavio Statista.

  Izvor: Statista

Prije 17 godina, 4. veljače 2004., tada 19-godišnji student Harvarda Mark Zuckerberg, zajedno sa svojim kolegama s Harvarda, pokrenuo je malo web mjesto pod nazivom Thefacebook. Naziv je u 2005. godini promijenjen u Facebook.

"Thefacebook je mrežni direktorij koji ljude povezuje putem društvenih mreža na fakultetima", time je izvorna web stranica tada pozdravila svoje posjetitelje, objašnjavajući da će im omogućiti povezivanje s kolegama iz iste škole te iz viših razreda.

Isprva je Thefacebook bio ograničen samo na kampus na Harvardu, ali kako je usluga ubrzo stekla veliku popularnost omogućeno je korištenje i na drugim fakultetima. U jesen 2006. godine Facebook je otvoren za širu javnost. Ulaganje od 500.000 američkih dolara omogućilo je Facebooku preseljenje u Silicijsku dolinu.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI