Honor nastavlja svoju ekspanziju, nakon velikog uspjeha u Kini - zauzeli su peto mjesto

Unatrag nekoliko tromjesečja Honor sve više povećava svoj udio na tržištima pametnih telefona - u Kini su ili prvi ili dijele prvo mjesto, a koliko su dobro prihvaćeni i u Europi govori podatak o poslovanju u četvrtom tromjesečju 2023. godine.
U odnosu na isto razdoblje u 2022. godini Honor je povećao svoje isporuke za čak 116 posto, s pola milijuna telefona na 1,1 milijuna. Za 300 posto su povećali svoj tržišni udio na "starom kontinentu", s 1 na 3 posto, pokazuju podaci koje je objavio Canalys.
Nedavni dolazak modela Honor Magic V2 i Porsche Design verzije tog modela predstavljenog u siječnju u Porsche Experience Centru u Leipzigu te najava novih modela u Barceloni tijekom Mobile World Congressa krajem veljače Honoru će zasigurno dati dodatni vjetar u leđa.

Za brend koji samostalno djeluje tek nekoliko godina ovo je veliki uspjeh, naročito što je u četvrtom kvartalu prošle godine u Europi zabilježen pad isporuka za 3 posto, na godišnjoj razini.
U 2024. godini se očekuje oporavak tržišta, a Honor je fokus stavio na umjetnu inteligenciju i značajke usmjerene na korisnika, čime postavlja temelje za trajni uspjeh i utjecaj u oblikovanju budućih trendova pametnih telefona.

Uz Honora, koji je u Q4 2023 jedini imao troznamenkasti rast isporuka pametnih telefona 116 posto, rast je ostvarila i Motorola pozicionirana na 4. mjestu - imaju plus od 73 posto, rast s 1,2 na 2 milijuna isporuka te udjela na tržištu s 3 na 5 posto.
Apple je imao rast od 1 posto, zauzeo je prvo mjesto na listi, dok su Samsung na drugom i Xiaomi na trećem mjestu imali pad od 12 odnosno 10 posto.