POMAŽE I MALIM TVRTKAMA: AI sve zanima, ali problem su financije | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

POMAŽE I MALIM TVRTKAMA: AI sve zanima, ali problem su financije

Autor Krunoslav Ćosić

Microsoft Store je proveo anketu - 79% vlasnika malih tvrtki zanima kako primijeniti AI u svom poslovanju

 Prijenosno i laptop racunalo djevojka.jpg Izvor: Andriy Popov / Panthermedia / Profimedia

U anketi je sudjelovalo 1000 vlasnika malih tvrtki s 0 do 24 zaposlenika, a podaci su iskorišteni za izvještaj “Small Business State of Mind”. Umjetna inteligencija sve zanima.

79% vlasnika malih tvrtki žele saznati više o tome kako primijeniti umjetnu inteligenciju u svom poslovanju. Gotovo polovica vlasnika malih tvrtki (49%) nije puno ulagala u sigurnost podataka nadajući se da će izbjeći povredu podataka dok je 43% potvrdilo da je glavni razlog neulaganja nedostatak financijskih sredstava.

Najviše vremena u radnom danu vlasnika malih tvrtki odlazi na komunikaciju s korisnicima (66%), upravljanje budžetima i računovodstvo (50%) te administrativne zadatke kao što su unos podataka i zakazivanje sastanaka (48%).

Podatke prikupljene kroz anketu podupire i Microsoftov 2023 Work Trend Index izvještaj koji otkriva da ljudi koji se bore s nedostatkom vremena i energije za obavljanje posla imaju 3,5 puta veću vjerojatnost da će imati problema s inovacijama i strateškim razmišljanjem.

Sve intenzivniji radni tempo vlasnike malih tvrtki košta kreativnosti koju bi inače koristili da svoju viziju pretvore u stvarnost. Umjetna inteligencija može pomoći unaprjeđenjem korisničke podrške, produktivnosti, marketinga, analize podataka i sadržaja te doprinijeti stvaranju sigurnog poslovnog okruženja.

 big,data,robotic,robot,connectivity,cyberspace,connection,commun Izvor: Shutterstock

U svijetu malih tvrtki, koji se brzo mijenja, umjetna inteligencija postaje ključni saveznik. Već pomaže tvrtkama da rastu, postanu učinkovitije i donose bolje odluke, ali je stopa usvajanja tehnologije još prilično niska.

Na mnoge načine umjetna inteligencija može podržati male tvrtke i pomoći im da rastu. Zaposlenici službe za korisnike velik dio vremena provode odgovarajući na ponavljajuća i jednostavna pitanja, što troši dragocjeno vrijeme. Umjetna inteligencija može pomoći u povećanju učinkovitosti korisničke službe jer su alati umjetne inteligencije izvrsni u automatiziranju odgovora na rutinska pitanja.

Zaposlenicima malih tvrtki umjetna inteligencija oslobađa vrijeme da mogu raditi na kompleksnijim projektima koji traže kreativnost i strateško razmišljanje. Neki od zadataka s kojima se alati za produktivnost temeljeni na umjetnoj inteligenciji mogu uhvatiti u koštac su pomoć s administrativnim poslovima, brzo sumiranje ključnih zaključaka sa sastanaka, treninzi za zaposlene i pojednostavljivanje komunikacije.

 Microsoft Copilot in-microsoft-dynamics-365-guides-frontline-worker_web.jpg Izvor: Microsoft

„Copilot za Microsoft 365 unaprjeđuje organizacijsku produktivnost korištenjem podataka iz različitih poslovnih izvora kao što su e-mailovi, sastanci, dokumenti i web. Rani korisnici Copilota dosegli su 70% povećanja produktivnosti, a 77% je reklo da više ne žele raditi bez Copilota“, komentirao je Vedran Bajer, direktor Microsofta Hrvatska.

Umjetna se inteligencija može koristiti za sigurnost te pomaže predvidjeti i unaprijed analizirati potencijalne prijetnje omogućavajući sigurnosnim sustavima da ih aktivno identificiraju i nose se s njima, sprječavajući probleme prije nego što se dogode.

Microsoft Security Copilot, alat za kibernetičku sigurnost, koji pokreće umjetna inteligencija, omogućava brze odgovore na kibernetičke prijetnje brzom obradom signala i procjenom izloženosti riziku u nekoliko minuta.

Umjetna inteligencija može pomoći kreirati personalizirane i ciljane marketinške kampanje, pružiti prediktivnu analitiku, asistirati u upravljanju društvenim mrežama i koristiti se za automatizaciju marketinških e-mailova, a pomaže analizirati tekstualne podatke da bi iz recenzija korisnika i njihovih komentara na društvenim mrežama odredila razinu naklonosti korisnika.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI