ISPORUKE BEŽIČNIH SLUŠALICA U TREĆEM TROMJESEČJU: U padu su 3 posto | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

ISPORUKE BEŽIČNIH SLUŠALICA U TREĆEM TROMJESEČJU: U padu su 3 posto

Autor Krunoslav Ćosić

U pretposljednjem kvartalu 2023. godine isporučeno je u svijetu ukupno 110 milijuna jedinica

 meanIT TWS B200 pink (3).jpg Izvor: meanIT

Globalno tržište bežičnih slušalica je u padu 3%, ali TWS i bežične naglavne slušalice rastu, pokazuje najnovije istraživanje Canalysa. TWS slušalice su činile 73% isporuka te nastavljaju prodirati u pristupačne segmente masovnog tržišta.

Isporuke bežičnih naglavnih slušalica po prvi su put nadmašile isporuke bežičnih slušalica koje idu u uši.

"Potražnja za pametnim osobnim audio uređajima ostaje snažna unatoč padu u ovom kvartalu", rekao je Jack Leathem, istraživački analitičar u Canalysu. “Ali postojale su velike razlike među regijama. Sjeverna Amerika i Zapadna Europa pale su za 12% odnosno 10% odražavajući tamošnje izazovno poslovno okruženje.“

Pad u trećem kvartalu djelomično je uzrokovan strateškom odlukom dobavljača da preskoče godišnja izdanja vodećih modela, učinkovito produžujući cikluse osvježavanja nakon što dobavljači daju prednost premium modelima.

 Isporuke pametnih osobnih uređaja u svijetu od Q3 2020 do Q3 2023.jpg
Isporuke pametnih osobnih uređaja u svijetu od Q3 2020 do Q3 2023
Izvor: Canalys

U isto vrijeme segment srednjeg ranga opao je u trećem tromjesečju zbog manjka dobih ponuda koje za dobru vrijednost za novac, poput kvalitete zvuka i ANC-a, sada dolaze i u niži cjenovni rang.

"Pristup dobroj kvaliteti zvuka po nižim cijenama doveo je do povratka rasta u Kini nakon pet kvartala pada", rekla je Cynthia Chen, voditeljica istraživanja u Canalysu. Prodavači daju prednost nižim cijenama kako bi potaknuli ponovnu kupnju u Kini, gdje je potražnja za potrošačkom elektronikom trenutno slaba. Jedan od najbrže rastućih igrača bio je Huawei, koji je iskoristio svoj snažan rast pametnih telefona za unakrsnu prodaju uređaja ekosustava i posljedično povećao svoje isporuke za 30% u usporedbi s trećim tromjesečjem 2022.

“Očekujemo povratak rasta u četvrtom tromjesečju, potaknut obnavljanjem zaliha i ponudama u sezoni blagdanske kupnje”, rekao je Leathem.

 Globalne audio isporuke i godišnji rast.jpg Izvor: Canalys

U 2024. godini će inovacije temeljene na značajkama pomoći u povećanju isporuka. Dobavljači će dati prednost povećanim mogućnostima uređaja kao što su prostorni zvuk, poboljšanja sluha i Bluetooth LE kako bi se uskladili s razvojem proizvoda svojih konkurenata.

Poboljšanje gospodarskih uvjeta i očekivano lansiranje vodećeg portfelja od strane Applea i Samsunga trebalo bi dodatno potaknuti tržište u 2024. Canalys procjenjuje da će ukupne isporuke za 2024. biti 3,3% veće nego u 2023., ali će konkurencija na tržištu ostati žestoka u svim cjenovnim segmentima.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI