U pretposljednjem kvartalu 2023. godine isporučeno je u svijetu ukupno 110 milijuna jedinica

Globalno tržište bežičnih slušalica je u padu 3%, ali TWS i bežične naglavne slušalice rastu, pokazuje najnovije istraživanje Canalysa. TWS slušalice su činile 73% isporuka te nastavljaju prodirati u pristupačne segmente masovnog tržišta.
Isporuke bežičnih naglavnih slušalica po prvi su put nadmašile isporuke bežičnih slušalica koje idu u uši.
"Potražnja za pametnim osobnim audio uređajima ostaje snažna unatoč padu u ovom kvartalu", rekao je Jack Leathem, istraživački analitičar u Canalysu. “Ali postojale su velike razlike među regijama. Sjeverna Amerika i Zapadna Europa pale su za 12% odnosno 10% odražavajući tamošnje izazovno poslovno okruženje.“
Pad u trećem kvartalu djelomično je uzrokovan strateškom odlukom dobavljača da preskoče godišnja izdanja vodećih modela, učinkovito produžujući cikluse osvježavanja nakon što dobavljači daju prednost premium modelima.

U isto vrijeme segment srednjeg ranga opao je u trećem tromjesečju zbog manjka dobih ponuda koje za dobru vrijednost za novac, poput kvalitete zvuka i ANC-a, sada dolaze i u niži cjenovni rang.
"Pristup dobroj kvaliteti zvuka po nižim cijenama doveo je do povratka rasta u Kini nakon pet kvartala pada", rekla je Cynthia Chen, voditeljica istraživanja u Canalysu. Prodavači daju prednost nižim cijenama kako bi potaknuli ponovnu kupnju u Kini, gdje je potražnja za potrošačkom elektronikom trenutno slaba. Jedan od najbrže rastućih igrača bio je Huawei, koji je iskoristio svoj snažan rast pametnih telefona za unakrsnu prodaju uređaja ekosustava i posljedično povećao svoje isporuke za 30% u usporedbi s trećim tromjesečjem 2022.
“Očekujemo povratak rasta u četvrtom tromjesečju, potaknut obnavljanjem zaliha i ponudama u sezoni blagdanske kupnje”, rekao je Leathem.

U 2024. godini će inovacije temeljene na značajkama pomoći u povećanju isporuka. Dobavljači će dati prednost povećanim mogućnostima uređaja kao što su prostorni zvuk, poboljšanja sluha i Bluetooth LE kako bi se uskladili s razvojem proizvoda svojih konkurenata.
Poboljšanje gospodarskih uvjeta i očekivano lansiranje vodećeg portfelja od strane Applea i Samsunga trebalo bi dodatno potaknuti tržište u 2024. Canalys procjenjuje da će ukupne isporuke za 2024. biti 3,3% veće nego u 2023., ali će konkurencija na tržištu ostati žestoka u svim cjenovnim segmentima.