SEGMENT BEŽIČNOG ZVUKA: Pad je čak 23 posto | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

SEGMENT BEŽIČNOG ZVUKA: Pad je čak 23 posto

Autor Krunoslav Ćosić

Gotovo svi proizvođači imaju pad isporuka, a Apple je i dalje vodeći brend

  Izvor: Profimedia

Globalno tržište bežičnih slušalica zabilježilo je značajan pad od 26% na 112,1 milijun jedinica u četvrtom tromjesečju 2022., prema procjenama koje je objavio Canalys. Pad je pripisan izazovnim makroekonomskim uvjetima, s padom isporuka TWS jedinica za 23%, padom isporuka bežičnih slušalica za 36% te bežičnih naglavnih bežičnih slušalica za 25%.

TWS, kategorija koja je prethodno podržavala rast tržišta pametnog osobnog zvuka, zabilježila je pad isporuka na 79,5 milijuna u četvrtom tromjesečju 2022. Apple (uključujući Beats) smanjio je udio za 30% na godišnjoj razini jer su im isporuke bile velike u četvrtom tromjesečju 2021.

AirPods Pro druge generacije pomogao je Appleu da zadrži vodstvo, pridonoseći 63% svih TWS isporuka. Samsung (uključujući JBL i druge podružnice Harmana) i Xiaomi doživjeli su dvoznamenkasto smanjenje unatoč tome što su njihove robne marke kćeri usvojile drugačiju tržišnu strategiju.

 Apple AirPods Pro (2. generacija).jpg
Apple AirPods Pro (2. generacija)
Izvor: Apple

Samsung i Xiaomi iskoristili su svoje pod-brandove, JBL i Redmi, kako bi proširili svoja adresabilna tržišta i poboljšali dostupnost po nižim cijenama. Samsung i Xiaomi tada su se mogli usredotočiti na ključne korisnike unutar svojih ekosustava pametnih telefona bez utjecaja na imidž robne marke.

Indijski boAt skliznuo je na četvrto mjesto dok je OPPO (uključujući OnePlus), jedini dobavljač od pet vodećih s rastom (11%), zauzeo peto mjesto, podržan svojim robusnim učinkom u Kini i jakim pod-brandom OnePlus u Indiji.

 Isporuke TWS slušalica kroz regije.jpg
Isporuke TWS slušalica kroz regije
Izvor: Canalys

Od početka 2022. dobavljači su očekivali lošu prodaju zbog makroekonomskih uvjeta i oprezno kontroliranih razina zaliha tijekom cijele godine. To je pogoršalo ukupnu tržišnu izvedbu TWS-a u četvrtom tromjesečju 2022. jer su isporuke svedene na minimum.

Isporuka Azije i Pacifika (isključujući Kinu) pala je za 17%. Indija, najveće TWS tržište u APAC-u, zadržala je rast, ali po stopi od 5%, signalizirajući da tržište doseže svoj vrhunac. Stopa pada u zapadnoj Europi i Sjevernoj Americi bila je skromna, a tržišni udio ostao je stabilan, budući da je potrošnja elektroničkih potrošača bila relativno velika.

 TWS slušalice (2).jpg Izvor: Callum Hilton, Pexels

Tržišta u razvoju u Latinskoj Americi i jugoistočnoj Aziji, koja su nekoć smatrana potencijalnim područjima rasta, nisu ispunila očekivanja zbog utjecaja oslabljenog tržišnog okruženja. Prema analitičarki Canalysa Cynthiji Chen, trendovi pomicanja raspona cijena bili su očiti u četvrtom tromjesečju, pri čemu je raspon ispod 100 USD zauzimao 55% tržišnog udjela, u usporedbi s 48% prije godinu dana.

 Isporuke TWS slušalica prema brendovima.jpg
Isporuke TWS slušalica prema brendovima
Izvor: Canalys

“Cijenovni raspon od 200 do 299 USD zabilježio je porast isporuka potaknut Appleovom drugom generacijom AirPods Pro uređaja. Osim slabijeg tržišnog učinka AirPoda treće generacije, smanjenje potrošnje koje se događa na globalnoj razini pridonijelo je smanjenju cjenovnog raspona od 100 do 199 USD. Prodavači pametnih telefona, čiji su razmjeri često veći, osjetili su najznačajniji utjecaj jer su vidjeli da se njihovi tržišni udjeli smanjuju.”

 Isporuke TWS slušalica u Q4 2022.jpg
Isporuke TWS slušalica u Q4 2022
Izvor: Canalys

Situacija u cijeloj 2022. godini

Za cijelu 2022. godinu udio TWS-a porastao je na 68% u usporedbi sa 63% u 2021., ali su isporuke u 2022. pale za 2% i dosegle 287,7 milijuna jedinica. Na povećanje udjela TWS-a izravno utječu brzi razvoj lokalnih dobavljača na indijskom tržištu i poticanje tržišne edukacije kako bi se ubrzalo usvajanje uređaja od strane potrošača. Canalys predviđa da će 2023. tržište pametnog osobnog zvuka pasti za 5% dok će TWS pasti za 2% na 281 milijun jedinica.

"2023. neće biti laka godina za oporavak dobavljača", rekla je analitičarka Canalys Research Sherry Jin. “Suočeni s ograničenim tržištem, konkurencija se pojačava. Glavni prodavači prisiljeni su boriti se za tržišni udio i ojačati diferencijacije kako bi se istaknuli dok potrošači stežu remen u potrošnji.”

 Isporuke TWS slušalica u 2022.jpg Izvor: Canalys

Očekuje se da će nedavna najava odluke FDA o bezreceptnim (OTC) slušnim pomagalima ponuditi rast za TWS u 2023. Nekoliko dobavljača i robnih marki zvuka, kao što su Jabra, Sennheiser, Sony, Bose i drugi, lansirali su OTC slušna pomagala u obliku TWS-a, kompatibilnog s pametnim telefonima za značajke pozivanja i streaminga.

“TWS sa slušnim pomagalima može se pozabaviti odbojnošću skupine s gubitkom sluha prema slušnim pomagalima. Takvi uređaji imaju potencijal dosegnuti milijun komada ove godine budući da su spremni zadovoljiti potrebe specifičnih skupina potrošača za slušnim dodacima dok istovremeno poboljšavaju digitalni stil života. Dobavljači koji žele iskoristiti ovaj rastući trend moraju uložiti u izgradnju algoritama i opskrbnog lanca kako bi podržali razvoj ove nove generacije TWS uređaja,” dodala je Jin.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI