CANALYS PROCJENJUJE: Globalne isporuke TWS slušalica | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

CANALYS PROCJENJUJE: Globalne isporuke TWS slušalica

Autor Krunoslav Ćosić

Rast je u trećem tromjesečju 2022. usporio na 6%, što je znak kako je tržište pametnog osobnog zvuka u padu

 meanIT TWS B200 (10).jpg Izvor: Krunoslav Ćosić

Prema najnovijim procjenama Canalysa globalno tržište pametnih osobnih audio zapisa pretrpjelo je drugi uzastopni pad u trećem tromjesečju 2022., s padom isporuka za 4% na 113,6 milijuna jedinica. TWS je ostao jedina kategorija (uključujući bežične slušalice) koja je pokazala porast, s rastom od 6% na 76,9 milijuna jedinica u kvartalu.

Apple (uključujući Beats) obranio je svoju vodeću poziciju lansiranjem druge generacije AirPods Pro slušalica, što je dovelo do povećanja isporuka od 34% i tržišnog udjela od 31%. Samsung (uključujući Harmanove podružnice) zauzeo je drugo mjesto, ali su njegove isporuke pale za 15% unatoč lansiranju novih Galaxy Buds2 Pro slušalica.

 Samsung Galaxy Buds2 Pro (3).jpg Izvor: Krunoslav Ćosić

Indijski lokalni dobavljač boAt zauzeo je treće mjesto s 5% tržišnog udjela, ali mu se stopa rasta usporila na 50%. Xiaomi i Skullcandy zauzeli su četvrto i peto mjesto s 4% odnosno 3% udjela.

Appleovo lansiranje slušalica AirPods Pro 2 dalo je poticaj te je isporučeno 4,2 milijuna jedinica, što čini 20% svih isporuka AirPoda. Unatoč lansiranju svog najnovijeg vodećeg modela, Samsung se suočio s drugačijom situacijom jer su isporuke Galaxy slušalica pale za 25%.

“Kasni datum isporuke u kolovozu i viša prodajna cijena Galaxy Buds2 Pro ograničili su tržišnu izvedbu serije Galaxy Bud u trećem tromjesečju”, rekla je analitičarka Canalys Research Sherry Jin. “Samsung je također zauzeo konzervativniji pristup u svojim aktivnostima povezivanja u trećem tromjesečju kako bi zadržao vodeću poziciju svoje Pro serije u tromjesečju lansiranja.”

 Apple AirPods Pro.jpg
Apple AirPods Pro
Izvor: Apple

Isporuke TWS-a u Indiji dosegle su gotovo 10 milijuna jedinica u trećem tromjesečju 2022. dok su isporuke bežičnih slušalica zabilježile svoj prvi pad, od 20%. Udio TWS kategorije prvi je put prešao 50% dok je stopa rasta cijelog tržišta usporila na 2%.

"Lokalni kraljevi koji guraju ove uređaje s vrijednošću za novac i aktivno obrazovanje tržišta brzo će ubrzati prijelaz tržišta na TWS", rekao je analitičar Canalysa Ashweej Aithal te dodao:

“Ali, jednoznamenkasta stopa rasta cijelog tržišta mogla bi odražavati trenutnu tržišnu potražnju i potrošnju koja doseže vrhunac. Kada se isporuke TWS-a približe granici od 10 milijuna lokalni će potrošači prije ili kasnije potražiti uređaje bolje kvalitete, poput poboljšanog zvuka, dužeg trajanja baterije i ANC funkcija. Dobavljači tada moraju biti osjetljivi na ovu promjenu na tržištu kako bi osigurali poboljšane uređaje i prilagodili svoje buduće isporuke kako bi održali zdrave razine zaliha.”

 Isporuke i rast TWS uređaja u svijetu u Q3 2022, Canalys.jpg
Isporuke i rast TWS uređaja u svijetu u Q3 2022,
Izvor: Canalys

U trećem tromjesečju 2022. su robne marke kao što su Sony, Jabra i JBL (pod Samsungovim podružnicama Harman) bile usmjerene na zvuk, koristile su agresivne popuste na svim kanalima kako bi održale razine isporuke, značajno oslabivši tržišnu izvedbu marki s vrijednošću za novac.

Ali povećanje tržišne vrijednosti ovih marki relativno je ravnomjerno, što odražava makroekonomske pritiske pod kojima su dobavljači. U četvrtom tromjesečju bi tržišni učinak mogao nastaviti padati, predviđa Canalys.

U usporedbi s prošlogodišnjim razinama isporuke većina će dobavljača biti opreznija nadajući se da će izbjeći prekomjerne razine zaliha. Agresivno diskontiranje samo će kratkoročno ublažiti bol. Prodavači moraju proširiti svoje korisničke baze, a istovremeno zadržati svoje trenutne prednosti kako bi zadržali udio i preživjeli u budućnosti.

 Isporuke TWS uređaja u svijetu u Q3 2022, Canalys.jpg
Isporuke TWS uređaja u svijetu od Q1 2021 do Q3 2022
Izvor: Canalys

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI