Productive je započeo kao interni alat za vođenje poslovanja kompanije Infinum
U posljednje dvije godine poslovanje domaće tech kompanije Productive naraslo je za više od 300 posto, objavio je Tomislav Car, osnivač i CEO tvrtke čije usluge danas koristi više od 10.000 ljudi u svijetu. Fokus tvrtke je na američkom tržištu, uz rast, jačanje proizvoda i širenje na strana tržišta.
Jedinstveni alat za upravljanje poslovanjem agencija svojim korisnicima nudi još moderniji user interface (UI), koji je doživio potpuni preobražaj od 2014. kada je prva verzija Productivea lansirana. Productive je danas, s više od 30 IT stručnjaka, na tržištu prisutan s mnogo više funkcionalnosti te je jednostavniji i intuitivniji za korištenje.
Uz poboljšane funkcionalnosti Productive alata, službene web stranice i brand doživjeli su rebranding što je dodatno ojačalo njihovu poziciju te prepoznatljivost na globalnom tržištu. Productive je započeo kao interni alat za vođenje poslovanja kompanije Infinum, a u posljednje dvije godine je poslovanje naraslo za više od 300 posto.
Productive koriste zaposlenici u softverskim i marketinškim agencijama, a najviše takvih kupaca su na tržištima Velike Britanije, Nizozemske, Australije i SAD-a gdje se planira jača penetracija na tržište u narednom razdoblju.
Kupci su agencije koje surađuju s velikanima poput Netflixa, Spotifya, YouTubea, Cisco sistema ili Red Bulla, a Productive je također prepoznat i od domaćih marketinških, digitalnih i PR agencija te broje više od 60 agencija na domaćem tržištu.
Izvor: ProductiveTijekom prezentacije rezultata poslovanja i planova za budućnost Tomislav Car je u Zagrebu naglasio: „Iako je Productive mlada kompanija, rast koji doživljavamo iz godine u godinu nas tjera da ubrzano poboljšavamo funkcionalnosti alata, kako bismo našim korisnicima olakšali život i optimizirali poslovanje. U posljednje dvije godine, isporučili smo više od 500 poboljšanja proizvoda, koje olakšavaju korištenje alata te niz jednostavnih integracija Productivea s drugim alatima koje koriste agencije, poput Slacka, Googlea, Outlooka te financijskih alata.”
SaaS (Software as a Service) industrija bilježi ubrzanu globalnu ekspanziju i danas vrijedi skoro 145 milijardi USD dok joj je predviđen daljnji rast od dodatnih 99 milijardi USD u idućih 5 godina.