Uz to, Honor se priprema za izlazak na burzu, nakon što tri godine samostalno posluju
Honor nudi širok raspon visokokvalitetnih pametnih telefona, tableta, prijenosnih računala i nosivih uređaja, što su prepoznali europski kupci. Pogledaju li se isporuke pametnih telefona iz godine u godinu, konkretno usporede li se podaci za treće ovogodišnje i treće prošlogodišnje tromjesečje zaključak je kako je Honor jedini brend koji je ostvario pozitivan rast u Europi.
Prema izvješću Counterpoint Researcha, ovaj se rezultat događa upravo u trenutku šireg pada isporuke pametnih telefona u Europi - u Europi je u trećem tromjesečju 2023. zabilježen pad isporuke pametnih telefona od 11%, u odnosu na prethodnu godinu.
Zapadna je Europa pala za 8%, a istočna Europa doživjela je još veći pad – od 15%. Unatoč tom negativnom trendu Honor je uspješno upravljao tržištem te zauzeo čvrstu poziciju u Europi. Drugim riječima, Honor je jedini brend među prvih pet koji je porastao na godišnjoj razini i ušao je među top pet. Imali su rast od 8 posto. Samsung je pao 15 posto, Apple ima minus od 3 posto, Xiaomi je pao za 13 posto, a realme za čak 30 posto. Svi ostali brendovi imaju pad od 8 posto.
Na izazovnom europskom tržištu rast je potaknula Honor Magic i nedavno predstavljeni sklopivi pametni telefon Honor Magic V2. Ova serija pametnih telefona ne samo što naglašava otpornost brenda i potvrđuje duboko razumijevanje potreba potrošača tijekom izazovnim ekonomskih vremena već uspostavlja nove standarde u industriji pokazujući Honorovu snažnu predanost donošenju pravih inovacija na tržište i pružanju iznimne kvalitete i vrijednosti.
Priprema za izlazak na burzu
U posljednje 3 godine Honor samostalno posluje te je ostvario brzi rast poslovanja. Samo ove godine tvrtka je ostvarila rast prodaje od gotovo 200% na inozemnim tržištima. Uz kontinuirano unaprjeđenje korporativnog upravljanja i menadžmenta ova su kretanja uvelike podignula ukupnu konkurentnost i tržišnu poziciju tvrtke.
Izvor: HonorKako bi ispunio nove strateške ciljeve Honor će nastaviti s optimizirati svoju dioničku strukturu, privući diverzificirani kapital i ući na tržište kapitala putem ponude dionica na burzi. Kada tvrtka započne proces pripreme za izlazak na burzu sastav Upravnog odbora postupno će se prilagođavati, u skladu sa standardima tvrtke, kako bi se osigurala veća raznolikost za ispunjavanje relevantnih upravljačkih i regulatornih zahtjeva.