I DOK DRUGI PADAJU: Honor je jedini ostvario pozitivan rast u Europi | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

I DOK DRUGI PADAJU: Honor je jedini ostvario pozitivan rast u Europi

Autor Krunoslav Ćosić

Uz to, Honor se priprema za izlazak na burzu, nakon što tri godine samostalno posluju

 Honor Magic5 Pro Izvor: Robert Gašpert

Honor nudi širok raspon visokokvalitetnih pametnih telefona, tableta, prijenosnih računala i nosivih uređaja, što su prepoznali europski kupci. Pogledaju li se isporuke pametnih telefona iz godine u godinu, konkretno usporede li se podaci za treće ovogodišnje i treće prošlogodišnje tromjesečje zaključak je kako je Honor jedini brend koji je ostvario pozitivan rast u Europi.

Prema izvješću Counterpoint Researcha, ovaj se rezultat događa upravo u trenutku šireg pada isporuke pametnih telefona u Europi - u Europi je u trećem tromjesečju 2023. zabilježen pad isporuke pametnih telefona od 11%, u odnosu na prethodnu godinu.

Zapadna je Europa pala za 8%, a istočna Europa doživjela je još veći pad – od 15%. Unatoč tom negativnom trendu Honor je uspješno upravljao tržištem te zauzeo čvrstu poziciju u Europi. Drugim riječima, Honor je jedini brend među prvih pet koji je porastao na godišnjoj razini i ušao je među top pet. Imali su rast od 8 posto. Samsung je pao 15 posto, Apple ima minus od 3 posto, Xiaomi je pao za 13 posto, a realme za čak 30 posto. Svi ostali brendovi imaju pad od 8 posto.

 Isporuke pametnih telefona u Europi, Counterpoint.jpg Izvor: Counterpoint

Na izazovnom europskom tržištu rast je potaknula Honor Magic i nedavno predstavljeni sklopivi pametni telefon Honor Magic V2. Ova serija pametnih telefona ne samo što naglašava otpornost brenda i potvrđuje duboko razumijevanje potreba potrošača tijekom izazovnim ekonomskih vremena već uspostavlja nove standarde u industriji pokazujući Honorovu snažnu predanost donošenju pravih inovacija na tržište i pružanju iznimne kvalitete i vrijednosti.

Priprema za izlazak na burzu

U posljednje 3 godine Honor samostalno posluje te je ostvario brzi rast poslovanja. Samo ove godine tvrtka je ostvarila rast prodaje od gotovo 200% na inozemnim tržištima. Uz kontinuirano unaprjeđenje korporativnog upravljanja i menadžmenta ova su kretanja uvelike podignula ukupnu konkurentnost i tržišnu poziciju tvrtke.

 Honor zgrada sjediste.jpg Izvor: Honor

Kako bi ispunio nove strateške ciljeve Honor će nastaviti s optimizirati svoju dioničku strukturu, privući diverzificirani kapital i ući na tržište kapitala putem ponude dionica na burzi. Kada tvrtka započne proces pripreme za izlazak na burzu sastav Upravnog odbora postupno će se prilagođavati, u skladu sa standardima tvrtke, kako bi se osigurala veća raznolikost za ispunjavanje relevantnih upravljačkih i regulatornih zahtjeva.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI