NAKON ZABRANE DIJELJENJA LOZINKI: Netflix je sve uspješniji | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

NAKON ZABRANE DIJELJENJA LOZINKI: Netflix je sve uspješniji

Autor Krunoslav Ćosić

2022. je za Netflix bila turbulentna godina, a povećanje broja pretplatnika uglavnom se dogodilo u drugom i trećem tromjesečju 2023.

 2023 NETFLIX PREGLED FILMOVA KOJE MORATE POGLEDATI_2.jpg Izvor: Netflix

Streaming servis Netflix je za 5,9 milijuna povećao broj novih pretplatnika diljem svijeta, između ožujka i lipnja. Nevjerojatnih 8,8 milijuna novih pretplatnika pridobili su od srpnja do rujna 2023. Očigledno je zabrana dijeljenja računa u ovim kvartalima dovela do otvaranja novih računa, uglavnom u SAD-u, Kanadi i regiji EMEA, koja obuhvaća i Europu.

Novo pravilo - da se jedan račun u isto vrijeme može koristiti samo u jednom kućanstvu imalo je loše rezultate u Latinskoj Americi, što je usporilo rast pretplatnika u tom kvartalu. Netflix je također izgubio milijun pretplatnika u Španjolskoj, gdje je novo pravilo također utjecalo na broj pretplatnika. Slične reakcije u isto vrijeme zabilježene su u Portugalu, Kanadi i Novom Zelandu.

 business;device;economy;logo;netflix;remote;sign;technology;tv remote;website;EDITORIAL_ONLY Izvor: SOPA Images Limited / Alamy / Alamy / Profimedia

Netflix je ipak nastavio sa svojevrsnom represijom zabrane dijeljenja lozinki na svojim glavnim tržištima, što se očigledno isplatilo. Najnovije povećanje broja pretplatnika, objavljeno prethodnih dana, bilo je najveće koje je Netflix mogao postići od prvih kvartala pandemije kada su ljudi zbog ostanka kod kuće u velikom broju aktivirali pretplate. Prihodi su u prošlom tromjesečju porasli 7,8 posto - što je malo iznad predviđanja - na 8,5 milijardi dolara.

Dodatne naknade za do dva korisnika računa koji se ne nalaze u kućanstvu vlasnika računa sada se traže u više od 100 zemalja, prema izjavama iz tvrtke, prenosi Statista. Iako usluga streaminga nije objavila nikakve konkretne brojke, u pismu dioničarima spominje se da je tvrtka "usredotočena na poboljšanje monetizacije kombinacijom plaćenog dijeljenja, skaliranja poslovanja s oglasima i povećane sofisticiranosti oko cijena i planova".

Netflix sada ima oko 247 milijuna pretplatnika diljem svijeta. Nova povećanja cijena najavljena su za dva plana pretplate u SAD-u, Velikoj Britaniji i Francuskoj.

 app;broadcast;button;change;channel;cinema;company;control;controller;cyberspace;demand;device;display;download;electronic;entertainment;film;global;happiness;internet;keypad;logotype;marketing;media;menu;movie;multimedia;netflix;network;no people;online;play;program;provider;push;relax;remote;screen;series;service;smart;stream;streaming;television;touch;tv;video;watch;watching Izvor: - / Stock Budget / Profimedia

Uz naplaćivanje dijeljenja lozinki, što je uvedeno na gotovo svim tržištima, svi znakovi upućuju na pozitivan razvoj do kraja godine. Tvrtka je stoga optimistična u svojoj prognozi za četvrto tromjesečje 2023.

Očekuje se da će prihod porasti za 11 posto u odnosu na prethodnu godinu dok bi se broj pretplatnika mogao povećati za otprilike isti iznos kao u trećem tromjesečju 2023. Cijena dionice Netflixa porasla je za 12 posto nakon objave rezultata o poslovanju.

Uz poslovne rezultate spomenimo i jednu lokalnu novu informaciju - Netflix će početkom 2024. godine biti dostupan korisnicima A1 Hrvatska te će „korisnici mobilnih i fiksnih usluga jedini u Hrvatskoj u sklopu A1 paketa imati Netflix na svim svojim uređajima, a za njih pripremamo i posebne promotivne ponude“, rekao je predsjednik Uprave A1 Hrvatska Jiří Dvorjančanský. Usluga će najprije startati u Austriji, a zatim i na ostalim tržištima na kojima A1 posluje (Bugarska, Sjeverna Makedonija, Srbija i Slovenija).

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI