NETFLIX SE IPAK IZVUKAO: Ljudi su prihvatili plaćanje dijeljenja računa | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

NETFLIX SE IPAK IZVUKAO: Ljudi su prihvatili plaćanje dijeljenja računa

Autor Ivan Vukić

Povećava se broj pretplatnika popularne streaming usluge

 2023 NETFLIX PREGLED FILMOVA KOJE MORATE POGLEDATI_2.jpg Izvor: Netflix

Za Netflix dolaze bolji dani. Nakon turbulentne 2022. godine Netflix se konačno oporavio što se tiče povećanja broja pretplatnika u prvoj polovici 2023. Prvo je ovogodišnje tromjesečje pokazalo samo umjereni rast od 1,8 milijuna neto plaćenih pretplatnika, što je činjenica koja se može pripisati neto smanjenju u zemljama Latinske Amerike.

To je zasigurno povezano s novim modelom dijeljenja plaćenih računa uvedenim u pet zemalja te je pretplatu streaminga počelo koristiti novih 5,9 milijuna korisnika, u periodu između ožujka i srpnja.

Plaćeno dijeljenje korisničkog računa, kamen razdora u mjesecima koji su prethodili probnom radu na odabranim tržištima, naizgled je dobro prihvaćeno, što podrazumijeva dodatne naknade za do dva korisnika računa koji se ne nalaze u kućanstvu vlasnika računa.

Iako Netflix nije objavio nikakve konkretne brojke trenutačno pismo dioničarima spominje "zdravu konverziju kućanstava zajmoprimaca u puna plaćanja članstva na Netflixu", što djelomično objašnjava povećanje broja neto pretplatnika koji plaćaju uslugu.

 Gldedanje filmova (2) Izvor: Lensw0rld / Alamy / Alamy / Profimedia

Dok su tržišta Latinske Amerike, Sjedinjenih Država, Kanade i Azije i Pacifika dodala između 1,1 i 1,2 milijuna pretplatnika regija EMEA (u kojoj je i Europa) bila je najveći šampion rasta s dodanih 2,4 milijuna neto plaćenih pretplata. Sve u svemu, Netflix sada ima 238 milijuna pretplatnika diljem svijeta.

S uvođenjem plaćenog dijeljenja na gotovo svim tržištima i svim znakovima koji upućuju na pozitivan razvoj do kraja godine tvrtka je optimistična u svojoj prognozi za treće tromjesečje 2023. Očekuje se da će prihod biti veći za 7 posto u odnosu na prethodnu godinu dok se očekuje povećanje broja pretplatnika za otprilike isti iznos kao u drugom tromjesečju 2023.

Ipak, budući da prihodi nisu dostigli očekivanja analitičara u prošlom tromjesečju Netflixove su dionice izgubile do 9 posto u vrijednosti u jučerašnjem trgovanju izvan radnog vremena.

Najpopularniji je u SAD-u

Netflix je još uvijek preferirana platforma za streaming za većinu Amerikanaca ispitanih u Statista Consumer Insights. No, čini se da je u odnosu na prije dvije godine ponuda tvrtke malo izgubila na sjaju.

Godine 2021. 79 posto ispitanika tvrdilo je da plaća Netflix. Taj se broj ove godine smanjio na 69 posto, a Amazon Prime Video bilježi sličan, iako manje drastičan pad upotrebe. Točne razloge ovog pada teško je odrediti, a jedan od razloga mogla bi biti povećana konkurencija na tržištu.

  Izvor: Pixabay

Peacock, kojim upravlja NBC Universal, te Paramount+ nisu bili popularni u 2021. Prvi je tek predstavljen u srpnju 2020. dok je drugi postojao kao CBS All Access od 2014., ali je dobio širu biblioteku tek nakon ponovnog spajanja CBS-a i Viacoma krajem 2019.

Tijekom posljednjih nekoliko godina, SVoD usluge postale su pokretačka snaga gledanja videa, a također su počele utjecati na područja rezervirana u prošlosti za obične TV emisije i filmove. Na primjer, od 2018. Netflixove produkcije kontinuirano zarađuju više od 100 nominacija za Emmy godišnje.

Ipak, stvarnu tržišnu veličinu videa temeljenog na pretplati teško je precizno izmjeriti. Neke procjene za 2022. kreću se od 80 do 100 milijardi dolara diljem svijeta dok je Motion Picture Association, koja predstavlja pet velikih američkih studija Sony Pictures, Disney, Universal, Warner Brothers i Paramount, kao i Netflix dala procjenu od 42,5 milijardi dolara za tržište digitalnog videa u 2021. godini.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI