OD 2017. DO DANAS: Više od 500 marki telefona je propalo | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

OD 2017. DO DANAS: Više od 500 marki telefona je propalo

Autor Smartlife

U mnogim zemljama postojale su lokalne marke telefona koje su nudile jeftinije uređaje prilagođene potrebama kupaca

 Vivo pametni telefoni (5).jpg Izvor: Krunoslav Ćosić

Veliki pad broja brendova koji su se bavili proizvodnjom pametnih telefona zabilježen je u razdoblju od 2017. do 2023. godine. U 2017. godini na globalnom tržištu bilo je više od 700 brendova, a samo šest godina kasnije aktivno je oko 250 različitih tvrtki. To znači da je čak 500 tvrtki nestalo sa scene!

"Korisnička baza sazrijeva, kvaliteta uređaja raste, duži ciklusi između kupnje dvaju uređaja, ekonomija, problemi u opskrbnom lancu i velike tehnološke tranzicije – poput one s 4G na 5G tehnologiju, postupno su smanjile broj aktivnih marki”, piše Counterpoint.

U mnogim zemljama postojale su lokalne marke telefona koje su nudile jeftinije uređaje prilagođene potrebama kupaca. Pandemija je najviše pogodila te brendove, prvenstveno zbog nedostatka komponenti, što je rezultiralo padom broja brendova koji su bankrotirali ili se ugasili iz poslovanja s mobitelima.

 Vivo pametni telefoni (4).jpg Izvor: Krunoslav Ćosić

Manje robne marke nisu ulagale u istraživanje i razvoj uređaja niti su plaćale slavnim osobama da reklamiraju njihove uređaje.

S druge strane, tehnološki napredak velikih kineskih tvrtki, kao što su Vivo i Xiaomi, omogućio je tim brendovima da ponude svoje uređaje po agresivnijim cijenama. To je mnogim manjim brendovima oduzelo prednost koju su imali zahvaljujući nižoj cijeni svojih telefona.

U isto vrijeme ljudi su jednostavno prestali kupovati puno uređaja pa je Counterpoint u srpnju objavio da su globalne isporuke pametnih telefona u padu treći kvartal zaredom. Prodaja je u odnosu na isto tromjesečje prošle godine pala za 24 posto, a najveću štetu pretrpjeli su proizvođači Android uređaja, među kojima su i spomenuti manji proizvođači.

 Slanje poruka pametni telefoni (1).jpg Izvor: Shutterstock

Tako je kompanija TCL-Alcatel zabilježila pad od 69 posto, Samsung je pao 37 posto, a Motorola 17 posto. Apple je bio nešto otporniji, ali ni njemu nisu baš "cvjetale ruže" pa je prodaja iPhonea zabilježila pad od 6 posto.

Tijekom pandemije virusa korona veliki broj ljudi nije kupio uređaje zbog ekonomske nesigurnosti, napominje PCMag.

Kako bi preživjeli tržišnu utakmicu proizvođačima su potrebna ulaganja u razvoj i istraživanje kako bi mogli razlikovati svoj brend od konkurencije kao i prepoznati one korisnike koji ne dobivaju ono što žele i očekuju od velikih brendova, kako bi mogli obratiti im se svojim proizvodima.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI