Apple iPhone nije baš svugdje u svijetu toliko popularan | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

Apple iPhone nije baš svugdje u svijetu toliko popularan

Autor Krunoslav Ćosić

U većini regija iPhone zauzima drugo ili treće mjesto, ali ne i u Latinskoj Americi

 Pametni telefoni (1) Izvor: Photology1971 / Alamy / Alamy / Profimedia

Iako je daleko od nas zanimljivo je "zaviriti" i u druge regije u svijetu, što se tiče prodaje pametnih telefona. Latinska Amerika nam je poprilično ne poznata, ali zahvaljujući podacima koje je objavio Canalys saznajemo kako u toj regiji imaju veliki pad isporuka pametnih telefona.

Tržište pametnih telefona u Latinskoj Americi palo je 14% u drugom tromjesečju 2023. Najnovije istraživanje Canalysa pokazuje da su isporuke pametnih telefona u Latinskoj Americi iznosile 28 milijuna jedinica.

 Isporuke pametnih telefona u Latinskoj Americi, Canalys (2).jpg Izvor: Canalys

Unatoč ovom padu tržište se stabilizira i pokazuje znakove oporavka zahvaljujući povećanom povjerenju potrošača, poboljšanjima u razinama zaliha i usredotočenosti dobavljača pametnih telefona na ključne segmente.

Samsung, Motorola i Xiaomi bili su pogođeni dvoznamenkastim padom iz godine u godinu. Ali usvajanje konzervativnog pristupa pomoći će u izbjegavanju prevelikih zaliha, povećanju profitabilnosti i strateškom koncentriranju resursa kako bi se povećala prilagodljivost tržišnim uvjetima koji se mijenjaju.

Samsung se udaljava od cjenovnog segmenta ispod 200 USD kako bi se fokusirao na modele s višom maržom u svom portfelju. Nakon agresivnog lansiranja obitelji Moto Razr i Moto Edge 40, Motorola se sada fokusira na niskobudžetne i srednje cjenovne segmente s pokretačkim programima volumena kao što su Moto E13, G23, G13 i G53.

 Isporuke pametnih telefona u Latinskoj Americi, Canalys.jpg Izvor: Canalys

Xiaomi se oporavlja nakon značajnog pada isporuka u prvom tromjesečju 2023. fokusirajući se na modele čija je cijena između 100 i 500 dolara kao što su Redmi Note 12 4G, Redmi 12C, A2 i Note 12S.

I neki drugi brendovi značajno proširuju svoju prisutnost u toj regiji. Transsion, HONOR i OPPO značajno su napredovali na tržištu u drugom tromjesečju 2023. ističući prilike za dobavljače u Latinskoj Americi.

Transsion se vratio na četvrto mjesto s impresivnim rezultatima u Kolumbiji, Ekvadoru i Peruu, zahvaljujući svom širokom portfelju početnih uređaja. HONOR je postigao najveći rast količine, povećavši isporuke za 168% na godišnjoj razini u cijeloj Latinskoj Americi.

OPPO se usredotočuje na Kolumbiju i Meksiko kao svoja dva ključna tržišta kako bi uspostavio snažnu prisutnost u regiji kroz značajna ulaganja u marketinške kanale. Za ove kineske robne marke, koje se bore s izazovima na domaćem tržištu, Latinska Amerika nije samo opcija, već vitalni dio njihovih globalnih strategija.

Apple je zauzeo peto mjesto s 1,4 milijuna isporuka iPhonea, što je nešto gore nego u istom razdoblju lani kada su isporučili 1,5 milijuna telefona. Uz pad od 8 posto Apple ipak zauzima isti udio na tržištu - 5 posto.

Vodeći je Samsung s udjelom od 34 posto, druga je Motorola s 21 posto, a treći Xiaomi sa 17 posto udjela. Transsion je četvrti sa 7 posto udjela te rastom isporuka od čak 56 posto.

 Isporuke pametnih telefona u Latinskoj Americi u Q2 2023, Canalys.jpg
Isporuke pametnih telefona u Latinskoj Americi u Q2 2023
Izvor: Canalys

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI