TRŽIŠTE PAMETNIH NARUKVICA: Dolaze bolja vremena, nakon dva kvartala pada | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

TRŽIŠTE PAMETNIH NARUKVICA: Dolaze bolja vremena, nakon dva kvartala pada

Autor Krunoslav Ćosić

Tržište je u drugom tromjesečju 2023. imalo stopu oporavka s rastom od 6%

  Izvor: Shutterstock

Iako su u sjeni pametnih satova prednost pametnih narukvica je njihova masa i duže trajanje baterije, jednostavnije su za korištenje te uglavnom ne omogućuju instalaciju dodatnih aplikacija. Što dobijete tvornički to je to, a jedino što možete mijenjati su brojčanici na ekranu.

Prema procjenama Canalysa dobavljači su diljem svijeta u drugom tromjesečju 2023. isporučili 44 milijuna pametnih narukvica remena, što predstavlja rast od 6% na godišnjoj razini. Osnovna kategorija nastavila je rasti osvojivši gotovo polovicu tržišta, uglavnom zahvaljujući indijskim igračima i glavnim dobavljačima kao što su Huawei, Xiaomi i Huami.

 Isporuke pametnih narukvica od Q2 2020 do Q2 2023.jpg Izvor: Canalys

Unatoč padu iz godine u godinu jednostavnije narukvice su zadržale stabilan tržišni udio od 19% zahvaljujući dostupnosti pristupačnih opcija i opreznom stavu potrošača prema skupljim alternativama.

Kategorija pametnih satova bilježi znatan dvoznamenkasti rast, prvenstveno potaknut jednostavnim satovima po konkurentnim cijenama. Dobavljači su u drugom tromjesečju predstavili mnoštvo novih nosivih proizvoda kako bi ojačali svoju prisutnost na tržištu. Apple je vodeći s udjelom od 18 posto u Q2 2023, što je pad od 3 posto u odnosu na isto razdoblje u 2022. godini. Xiaomi je stabilan na 11 posto dok n trećem mjestu Huawei ima rast isporuka od 13 posto.

 Isporuke pametnih narukvica širom svijeta i godišnji rast.jpg Izvor: Canalys

Na primjer, Xiaomi i Huawei su lansirali jednostavne narukvice i jednostavne satove s primamljivim cijenama privlačeći različite preferencije potrošača. Indijski dobavljači slijedili su primjer, s markama kao što je Noise koji su predstavili početne modele dok su također lansirali neke skuplje proizvode kako bi zadovoljili druge segmente kupaca. Fire-Boltt je dodatno smanjio cijene nudeći potrošačima iznimnu vrijednost s prosječnom prodajnom cijenom ispod 19 USD.

" Napredak u tehnologiji zaslona povećava doseg pametnih nosivih uređaja široj publici. U međuvremenu, premium dobavljači se usredotočuju na obogaćivanje značajki i isporuku dodane vrijednosti, što dovodi do porasta prosječnih prodajnih cijena. Na primjer, Google je primijetio skok prosječne prodajne cijene pametnog sata s 216 USD na 266 USD zahvaljujući integraciji dodatnih usluga i vrijednosti”, kaže Jack Leathem, istraživački analitičar u Canalysu.

Cynthia Chen, voditeljica istraživanja ističe kako Canalys predviđa da je tržište nosive opreme spremno za održivi rast uz CAGR od 4,1% do 2027. godine, poduprt promjenjivim potrebama potrošača.

 Pametne narukvice u Q1 2022 i Q2 2023.jpg Izvor: Canalys

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI