Snapchatu smetaju promjene privatnosti u iOS-u | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

Snapchatu smetaju promjene privatnosti u iOS-u

Autor Igor Martić

Mreža koju obožavaju mlađi korisnici poprilično je uspješna, ali nešto ih ipak muči

 shutterstock_1444040960 Izvor: Shutterstock

Snap, vlasnik aplikacije Snapchat, tijekom trećeg tromjesečja je zabilježio rast prihoda od 57 posto u odnosu na prethodnu godinu, ali izvršni direktor Evan Spiegel pokazao je prstom na nedavno uvedene promjene privatnosti u iOS-u kao ometajući čimbenik u njegovom oglašivačkom poslovanju za koji se očekuje da će nastaviti donositi probleme u tekućem tromjesečju.

Spiegel tvrdi da su promjene praćenja oglasa, koje su uvedene u lipnju i srpnju, otežale oglašivačima mjerenje i upravljanje njihovim kampanjama za iOS. Iako su očekivali određeni stupanj smetnji u poslovanju, novo rješenje za mjerenje koje je ponudio Apple nije ostvarilo očekivanja.

 Snapchat (2) Izvor: KD Graphics / Alamy / Alamy / Profimedia

Makroekonomski učinci pandemije Covid-19 (koronavirusa) također su utjecali na poslovanje zbog prekida lanca opskrbe i nedostatka radne snage.

Snap je ostvario prihod od 1,1 milijardu dolara, a neto gubitak je pao 64 posto, na 72 milijuna dolara. Dnevna baza aktivnih korisnika porasla je za 23 posto, na 306 milijuna. U tekućem tromjesečju 2021. očekuje se prihod od 1,16 do 1,2 milijardi dolara.

Tvrtka je u više navrata upozoravala na utjecaj Appleovog ažuriranja koje korisnicima iOS-a omogućuje odustanak od praćenja kroz više aplikacija, a što utječe na oglašavanje i prihode. Facebook i Google također su bili oprezni u pogledu sličnog utjecaja na njihovu dobit od oglašavanja.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI