APPLE I HUAWEI: Povećavaju udio na kineskom tržištu (koje je u padu) | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

APPLE I HUAWEI: Povećavaju udio na kineskom tržištu (koje je u padu)

Autor Krunoslav Ćosić

Najveći obol rastu ovog dvojca dali su flagship modeli

 Kina Azija smartphone pametni telefon (5).jpg Izvor: Freepik

Podaci Canalysa i IDC-a o isporukama pametnih telefona na kineskom tržištu pokazuju da su Apple i Huawei nadvladali produljeni silazni trend, a dvojac je jedini među šest igrača koji su zabilježili međugodišnji rast u drugom tromjesečju 2023. godine.

Analitičarka tvrtke Canalys Amber Liu izjavila je da su dobitci Applea i Huaweia potaknuti vodećim (flagship) modelima, ističući apetit potrošača za visokokvalitetnom robom. Liu predviđa stabilan porast prosječne prodajne cijene za pametne telefone do kraja 2023., nakon što je u 2022. dostignuta cijena od 450 USD.

Podaci Canalysa pokazuju da su Appleove isporuke porasle za 5 posto na 10,4 milijuna jedinica, što ga svrstava na treće mjesto s tržišnim udjelom od 16 posto u usporedbi s petim mjestom u drugom tromjesečju 2022.

 Kina Azija pametni telefon smartphone (1).jpg Izvor: Kickstarter

Vivo, Honor i Xiaomi zabilježili su dvoznamenkaste padove isporuka i pad tržišnog udjela, pri čemu je Oppo pao za 4 posto na 11,4 milijuna jedinica, a tržišni udio ostao je na 18 posto. Canalys procjenjuje da su ukupne isporuke u kontinentalnoj Kini pale za 5 posto na 64,3 milijuna jedinica.

Druga agencija, IDC, procjenjuje pad od 2,1 posto na 65,7 milijuna jedinica, što se pripisuje sporom oporavku potražnje potrošača koji je nadoknadio napore diskontiranja. IDC je svrstao Huawei na peto mjesto, na kojem se nalazi i Xiaomi, nakon što su Huaweijeve isporuke porasle za 76,1 posto, a njegov tržišni udio se gotovo udvostručio na 13 posto.

IDC je Huaweijev napredak pripisao poboljšanjima u stopi lansiranja uređaja, zajedno s potražnjom za serijom P60 i sklopivim modelom Mate X3.

 Huawei P60 Pro (1).jpg
Huawei P60 Pro
Izvor: Huawei

 Huawei Mate X3 (14).jpg
Huawei Mate X3
Izvor: Huawei

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI