SVE ĆE TO DOĆI I KOD NAS: Kinesko tržište premium pametnih telefona | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

SVE ĆE TO DOĆI I KOD NAS: Kinesko tržište premium pametnih telefona

Autor Krunoslav Ćosić

Vivo je zauzeo drugo mjesto po prvi put, tržište se povećava

 Vivo X80 Pro (4).jpg Izvor: Krunoslav Ćosić

I dok tržište pametnih telefona u Kini opada iz tromjesečja u tromjesečje istovremeno se događa rast premium tržišta. Neki od tih pametnih telefona pojavljuju se i kod nas, uz cijene na koje još uvijek nismo navikli. Barem što se tiče brendova koji do prije nekoliko godina praktički nisu niti postojali.

Prodaja vrhunskih pametnih telefona u Kini (400 USD i više od veleprodajne cijene) povećala je svoj udio u ukupnoj prodaji na 33% u drugom tromjesečju 2022., s 31% koliko je bilo u drugom tromjesečju 2021., pokazuju podaci Counterpoint Researcha.

Vivo je po prvi put dospio na drugo mjesto, a njegova dosljedna strategija za high-end segment se isplatila. Potaknut uspjehom serije X80, vivo je porastao 504% na godišnjoj razini u premium segmentu. Honor je sa šestog skočio na četvrto mjesto.

 Vivo X80 Pro 5G (2).jpg Izvor: Vivo

 Premium segment pametnih telefona prema cijeni u Kini u Q2 2022.jpg
Premium segment pametnih telefona prema cijeni u Kini u Q2 2022
Izvor: Counterpoint

Premium segmenti (koji uključuju pristupačne premium, premium i ultra-premium segmente) pali su za samo 10% u smislu jedinične prodaje u usporedbi sa širim tržištem koje je palo za 14%. Segmenti od 600 do 799 USD (premium) i 1000 USD i više (ultra-premium) zabilježili su porast u drugom tromjesečju 2022.

Nakon povratka iz COVID-19 vremena u drugoj polovici 2020. prodaja pametnih telefona u Kini dosegla je privremeni vrhunac u prvom tromjesečju 2021. prije nego što je ponovno pala i dosegnula najnižu točku u desetljeću u drugom tromjesečju 2022.

Ovaj je trend spriječio veliki pad u premium segmentima u drugom tromjesečju 2022. Naravno, blokade u ključnim kineskim gradovima utjecale su na prodaju premium segmenta jer su kupci za ovaj segment uglavnom smješteni u tim gradovima.

Prvih šest OEM-ova zauzelo je 95% premium segmenta u drugom tromjesečju 2022. Jedinična prodaja viva porasla je 91% na godišnjoj razini, istisnuvši Huawei i po prvi put su u povijesti preuzeli drugo mjesto u kineskom premium segmentu.

 Apple iPhone 13 serija.jpg Izvor: Apple

 Trzisni udio premium brendova pametnih telefona u Kini.jpg
Tržišni udio premium brendova pametnih telefona u Kini
Izvor: Counterpoint

Apple je dobro prošao u segmentu od 1.000 dolara i više, zabilježivši porast od 147% na godišnjoj razini dok je Samsung porastao za 133% na godišnjoj razini. Oba ova brenda profitirala su od pada brenda Huawei i pomaka u trendovima kupovine prema premium telefonima u Kini.

U drugom tromjesečju 2022. Vivo se suočio s jakom konkurencijom Honora u segmentu od 400 USD i više, pri čemu je Honor povećao jediničnu prodaju i tržišni udio za 43%. Oba dobavljača uspjela su uhvatiti značajan udio od Huaweija i OPPO-a, koji su zajedno prepustili udio od gotovo jedne šestine tržišta. OPPO je bio posebno osjetljiv na blokade i njegova je offline prodaja bila ozbiljno pogođena tijekom drugog tromjesečja 2022.

 Honor Magic4 Lite 5G (4).jpg Izvor: Honor

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI