Financijska industrija može imati velike koristi od aplikacija za slanje poruka
Mnoge banke i financijske institucije prihvatile su potencijal chat aplikacija kako bi se povezale s klijentima i pružile inovativne usluge. Prije desetak godina se pomisao da ćete primiti poruku od banke s emojijem činila nevjerojatnom. Danas smo svjedoci nevjerojatne evolucije načina na koji financijske institucije komuniciraju sa svojim klijentima.
Uz sve veći zamah aplikacija za slanje poruka tako i financijski sektor pronalazi sve kreativnije načine kako svojim korisnicima pružiti personalizirano, praktično i učinkovito iskustvo. Od trenutne podrške korisnicima do olakšavanja transakcija aplikacije za slanje poruka postale su neprocjenjivi alati za banke i druge financijske usluge.
Dok se ove organizacije upuštaju u svijet emojija, GIF-ova i zanimljivog sadržaja moraju istovremeno pažljivo balansirati kako bi osigurale da imidž njihovog branda odražava povjerenje i pouzdanost koje korisnici očekuju. Tu si i neki od izazova i prilike koje leže pred tvrtkama i potrošačima.
Aplikacije za slanje poruka postale su važne u financijskom svijetu jer ljudima olakšavaju i ubrzavaju komunikaciju. Otprilike 58% korisnika smatra da su ove aplikacije najbrži način za razgovor s poslovnim subjektima. Mnoge financijske institucije već su ih usvojile kako bi slale ažuriranja računa, pružale korisničku podršku i promovirale nove proizvode i usluge.
Tekst, multimedija i chatbotovi
Posljednjih godina banke su uspješno prešle na slanje poruka kao primarni način komunikacije s klijentima. Slanje poruka pruža praktičan i učinkovit način komunikacije prilagođen preferencijama današnjeg ubrzanog svijeta.
Jedan od ključnih pokretača ove tranzicije je činjenica da 75% milenijalaca preferira slanje poruka. Prepoznajući ovaj trend banke su prilagodile svoje strategije komunikacije kako bi se uskladile s njim i pružile personalizirano iskustvo.
Širokom upotrebom aplikacija za chat poput Vibera sada je moguće stvoriti cjelokupno iskustvo putem platformi za slanje poruka, od podizanja svijesti i ostvarivanja konverzija do pružanja podrške i osiguravanja lojalnosti. Ovaj pristup ne samo što pomaže povećati stopu odgovora i konverzija već nudi i bolje iskustvo i za banke i za njihove klijente.
Izvor: ViberDanašnje napredne aplikacije omogućuju bankama korištenje bogatog multimedijskog sadržaja kako bi dosegle i komunicirale s ljudima. Primjerice, brandovi na Viberu dijele slike, datoteke i videozapise u poslovnim porukama, šalju naljepnice i slikovne galerije u chatbotovima, stvaraju vlastite filtre.
Chatbotovi pružaju pomoć 24/7 i efikasniji su od tradicionalne podrške putem e-pošte. Banke su prepoznale prednosti, a današnji klijenti očekuju personalizirane i pravovremene interakcije s tvrtkama. Chatbotovi udovoljavaju tim očekivanjima pružajući točne informacije, brze odgovore, besprijekornu podršku i opcije samo-usluge. Uz pomoć chatbotova, banke mogu povećati zadovoljstvo, lojalnost i povjerenje u vlastite usluge – dok prepuštaju agentima za podršku rješavanje složenijih pitanja.
Izvor: ViberBanke moraju staviti privatnost i sigurnost korisnika na prvo mjesto kako bi uspostavile povjerenje i lojalnost kod svojih klijenata, kaže Berina Tanovic, direktorica prodaje u Rakuten Viberu. Evo nekoliko ključnih savjeta za osiguranje privatnosti i sigurnosti korisnika:
Odaberite sigurne komunikacijske platforme, šifriranje komunikacije s kraja na kraj za privatne i grupne razgovore te privatne pozive kao i šifriranje u prijenosu za poslovne poruke. Implementirajte snažne mjere autentifikacije, educirajte korisnike o sigurnim bankarskim praksama, pratite i odgovarajte na sigurnosne incidente, održavajte transparentnost o korištenju podataka te šifrirajte osjetljive podatke kako bi se spriječio neovlašteni pristup.