BANKARENJE PUTEM APLIKACIJA: Spajanje sadržaja s financijskim imidžem | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

BANKARENJE PUTEM APLIKACIJA: Spajanje sadržaja s financijskim imidžem

Autor Krunoslav Ćosić

Financijska industrija može imati velike koristi od aplikacija za slanje poruka

 Viber_vizual.jpg Izvor: Viber

Mnoge banke i financijske institucije prihvatile su potencijal chat aplikacija kako bi se povezale s klijentima i pružile inovativne usluge. Prije desetak godina se pomisao da ćete primiti poruku od banke s emojijem činila nevjerojatnom. Danas smo svjedoci nevjerojatne evolucije načina na koji financijske institucije komuniciraju sa svojim klijentima.

Uz sve veći zamah aplikacija za slanje poruka tako i financijski sektor pronalazi sve kreativnije načine kako svojim korisnicima pružiti personalizirano, praktično i učinkovito iskustvo. Od trenutne podrške korisnicima do olakšavanja transakcija aplikacije za slanje poruka postale su neprocjenjivi alati za banke i druge financijske usluge.

Dok se ove organizacije upuštaju u svijet emojija, GIF-ova i zanimljivog sadržaja moraju istovremeno pažljivo balansirati kako bi osigurale da imidž njihovog branda odražava povjerenje i pouzdanost koje korisnici očekuju. Tu si i neki od izazova i prilike koje leže pred tvrtkama i potrošačima.

 Viber_Poticanje interakcije s korisnicima putem AR filtra, poslovnih poruka i chatbota.jpg Izvor: Viber

Aplikacije za slanje poruka postale su važne u financijskom svijetu jer ljudima olakšavaju i ubrzavaju komunikaciju. Otprilike 58% korisnika smatra da su ove aplikacije najbrži način za razgovor s poslovnim subjektima. Mnoge financijske institucije već su ih usvojile kako bi slale ažuriranja računa, pružale korisničku podršku i promovirale nove proizvode i usluge.

Tekst, multimedija i chatbotovi

Posljednjih godina banke su uspješno prešle na slanje poruka kao primarni način komunikacije s klijentima. Slanje poruka pruža praktičan i učinkovit način komunikacije prilagođen preferencijama današnjeg ubrzanog svijeta.

Jedan od ključnih pokretača ove tranzicije je činjenica da 75% milenijalaca preferira slanje poruka. Prepoznajući ovaj trend banke su prilagodile svoje strategije komunikacije kako bi se uskladile s njim i pružile personalizirano iskustvo.

Širokom upotrebom aplikacija za chat poput Vibera sada je moguće stvoriti cjelokupno iskustvo putem platformi za slanje poruka, od podizanja svijesti i ostvarivanja konverzija do pružanja podrške i osiguravanja lojalnosti. Ovaj pristup ne samo što pomaže povećati stopu odgovora i konverzija već nudi i bolje iskustvo i za banke i za njihove klijente.

 Viber_Poboljšanje komunikacije s korisnicima putem poslovnih poruka bogatog sadržaja.jpg Izvor: Viber

Današnje napredne aplikacije omogućuju bankama korištenje bogatog multimedijskog sadržaja kako bi dosegle i komunicirale s ljudima. Primjerice, brandovi na Viberu dijele slike, datoteke i videozapise u poslovnim porukama, šalju naljepnice i slikovne galerije u chatbotovima, stvaraju vlastite filtre.

Chatbotovi pružaju pomoć 24/7 i efikasniji su od tradicionalne podrške putem e-pošte. Banke su prepoznale prednosti, a današnji klijenti očekuju personalizirane i pravovremene interakcije s tvrtkama. Chatbotovi udovoljavaju tim očekivanjima pružajući točne informacije, brze odgovore, besprijekornu podršku i opcije samo-usluge. Uz pomoć chatbotova, banke mogu povećati zadovoljstvo, lojalnost i povjerenje u vlastite usluge – dok prepuštaju agentima za podršku rješavanje složenijih pitanja.

 Viber_Dijeljenje osjetljivih podataka putem chat aplikacija.jpg Izvor: Viber

Banke moraju staviti privatnost i sigurnost korisnika na prvo mjesto kako bi uspostavile povjerenje i lojalnost kod svojih klijenata, kaže Berina Tanovic, direktorica prodaje u Rakuten Viberu. Evo nekoliko ključnih savjeta za osiguranje privatnosti i sigurnosti korisnika:

Odaberite sigurne komunikacijske platforme, šifriranje komunikacije s kraja na kraj za privatne i grupne razgovore te privatne pozive kao i šifriranje u prijenosu za poslovne poruke. Implementirajte snažne mjere autentifikacije, educirajte korisnike o sigurnim bankarskim praksama, pratite i odgovarajte na sigurnosne incidente, održavajte transparentnost o korištenju podataka te šifrirajte osjetljive podatke kako bi se spriječio neovlašteni pristup.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI