AMAZON: Nije to samo internetska trgovina | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

AMAZON: Nije to samo internetska trgovina

Autor Davor Dakić

Amazon je izvijestio o rezultatima koji su bolji od očekivanih

  Izvor: travelbetter.co.uk / Alamy / Alamy / Profimedia

Div e-trgovine, koji se u 2022. borio kako bi ispunio očekivanja, izvijestio je o neto dobiti od 3,2 milijarde dolara na neto prodaji od 127 milijardi dolara za prva tri mjeseca 2023., nadmašivši očekivanja analitičara.

"Ima mnogo toga što bi se svidjelo u tome kako naši timovi isporučuju klijentima, posebno usred nesigurnog gospodarstva", rekao je Andy Jassy, izvršni direktor Amazona, ukazujući na snažan rast oglašavanja, poboljšanu troškovnu učinkovitost u tvrtkinoj ogromnoj mreži isporuke i rekordno velike brzine isporuke, prenosi Statista.

Iako je u rezultatima zapravo bilo mnogo toga što bi im se moglo svidjelo ulagači se obično fokusiraju na negativne strane pa je komentar financijskog direktora Briana Osavskyja na izvještaj o prihodima tvrtke doveo do početnog porasta dionice Amazona od 10 posto cijena u pad od tri posto krajem travnja 2023.

 symbol,electronics,software,taxes,american,ios,america,cyberspac Izvor: Shutterstock

"Kao što se i očekivalo, korisnici nastavljaju procjenjivati načine za optimizaciju svoje potrošnje u oblaku kao odgovor na ove teške ekonomske uvjete u prvom kvartalu", rekao je Olsavsky analitičarima, upozoravajući da brojke za travanj ukazuju na stope rasta prihoda AWS-a (Amazon Web Services) od oko 500 postotnih bodova ispod rasta u Q1.

U prvom tromjesečju Amazon je zabilježio rast od 16 posto u svom AWS segmentu, što je već pad od 29 posto rasta u cijeloj 2022. godini.

AWS je Amazonov treći najveći operativni segment u smislu prodaje, ali budući da je to daleko najprofitabilniji dio golemih operacija tvrtke, investitori imaju tendenciju posebno pažljivo promatrati njegovu izvedbu.

 Amazon Web Services.jpg Izvor: Ted Hsu / Alamy / Alamy / Profimedia

Najpopularniji online trgovac na svijetu značajno je proširio svoje poslovanje u posljednjih nekoliko godina. Dok je Amazonova osnovna djelatnost online trgovine činila 64 posto prodaje u prvom tromjesečju 2017., iznosila je samo 40 posto ukupne prodaje u prvom tromjesečju 2023. godine (51,1 milijardi USD).

Slijede usluge trećih strana s 29,8 milijardi USD, AWS s 21,4 milijardi američkih dolara, a pretplate na usluge su 9,7 milijardi dolara. Od oglašavanja Amazon je imao 9,5 milijardi USD neto prodaje, fizičke trgovine su doprinijele s 4,9 milijardi USD, a na ostale usluge preostaje milijarda dolara.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI