Huawei je objavio godišnje izvješće za 2022. uz 642,3 milijardi juana (92,4 milijardi dolara) prihoda
Huawei nastavlja sa stabilnim poslovanjem, ističe se u godišnjem izvješću za 2022. godinu u kojoj je prihod iznosio 642,3 milijarde juana (92,4 milijardi dolara), uz 35,6 milijardi juana (5,2 milijardi dolara) neto dobiti.
Nastavljaju s ulaganjima u istraživanje i razvoj, s godišnjim izdvajanjem od 161,5 milijardi juana (23,3 milijarde dolara) u 2022. što predstavlja 25,1 posto ukupnih godišnjih prihoda tvrtke. Time je iznos ulaganja u istraživanje i razvoj tijekom zadnjih deset godina premašio 977,3 milijarde juana (140 milijardi američkih dolara).
U 2022. godini prihod Huaweijeve CBG grupe (eng. Consumer Business Group) iznosio je 631,7 milijardi juana (91 milijarda dolara). Huawei je više puta istaknuo kako je snažan zagovornik zajedničkog rasta sa svojim partnerima u ekosustavu i vjeruje kako otvorenost i suradnja vode uspjehu.
Tvrtka je nastavila s otvaranjem mogućnosti svoje platforme u svom portfelju HarmonyOS, Kunpeng, Ascend i cloud, fokusirajući se na poboljšanje iskustva programera kao i na unaprjeđenje i podršku partnerima u ekosustavu na svim razinama. Huawei trenutno radi s više od devet milijuna programera i 40.000 partnera kako bi potaknuo inovacije temeljene na ekosustavima i stvorio veću vrijednost za svoje klijente.
2023. godina bit će ključna za Huaweijevo održivo poslovanje i razvoj. "Iako je istina da je pred nama značajan izazov, imamo ono što je potrebno da izađemo iz toga – s prilikama za rast, otporan poslovni portfelj, jedinstvenu konkurentsku prednost, trajno povjerenje naših kupaca i partnera te hrabrost da uložimo velika sredstva u istraživanje i razvoj. Uvjereni smo u našu sposobnost da se izdignemo iznad svakog izazova koji nam se nađe na putu, postavljajući čvrste temelje za održivi opstanak i razvoj", istaknuo je Eric Xu, rotirajući predsjednik Huaweija.
Sabrina Meng, Huaweijeva financijska direktorica, ističe kako su unatoč znatnom pritisku u 2022. ukupni poslovni rezultati bili su u skladu s predviđanjima. Financijska pozicija ostaje čvrsta, uz snažnu otpornost i fleksibilnost. U 2022. ukupna potrošnja na istraživanje i razvoj bila su među najvišima u povijesti Huaweija.