NATJECANJE IZMEĐU IOS-A I ANDROIDA: Apple povećava svoj udio | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

NATJECANJE IZMEĐU IOS-A I ANDROIDA: Apple povećava svoj udio

Autor Krunoslav Ćosić

Tržišni udio Apple iOS-a dosegnuo je rekordnu razinu

 iOS-16.jpeg Izvor: Smartlife

Globalna prodaja pametnih telefona zabilježila je pad od 14% na godišnjoj razini u četvrtom tromjesečju 2022., pri čemu je iOS nadmašio cjelokupno tržište, smanjivši se za samo 12% na godišnjoj razini u usporedbi s padom Androida od 16% na godišnjoj razini.

Natjecanje između iOS-a i Androida u tržišnom udjelu OS-a za pametne telefone tema je koju vrijedi pažljivo pratiti. Tržišni udio Apple iOS-a dosegnuo je rekordnu razinu u četvrtom tromjesečju 2022., unatoč problemima s proizvodnjom u Kini.

Apple je dobio poticaj od lansiranja iPhone 14 serije i bio je u stanju prebroditi gospodarska i geopolitička previranja bolje od ostalih proizvođača pametnih telefona. Segment premium pametnih telefona također je bio otporniji od masovnog tržišta, što je dodatno pomoglo Appleu. Globalno tržište OS-a za pametne telefone neprestano se mijenjalo u 2022., pri čemu je iOS postajao sve bolji, a Android je popuštao.

 Prodaja pametnih telefona prema operativnom sustavu, Counterpoint.jpg
Prodaja pametnih telefona prema operativnom sustavu
Izvor: Counterpoint

Čimbenici poput izazovnih uvjeta u Kini zbog poremećaja uzrokovanih COVID-om i makroekonomskih prepreka koje utječu na srednji do niži segment utjecali su na udio Androida u 2022. Međutim, iOS je dobio tržišni udio u Kini zbog pada Huaweija, posebno u premium segmentu.

Osim toga, Huawei Harmony OS osvojio je 2% udjela na globalnom tržištu OS-a za pametne telefone i 8% udjela u Kini u četvrtom kvartalu 2022., ali nije ni blizu dominacije koju je imao prije zabrane. Indija, iako je malo tržište za Apple, postaje sve važnija kako iOS stalno dobiva udio u premium segmentu. Trend „premiumizacije“ na globalnom tržištu pametnih telefona također pomaže iOS-u da povećava udio.

 Prodaja pametnih telefona prema operativnom sustavu, Counterpoint (2).jpg
Prodaja pametnih telefona prema operativnom sustavu
Izvor: Counterpoint

Općenito, pad globalne prodaje pametnih telefona i promjena tržišnog udjela između iOS-a i Androida odražavaju utjecaj različitih ekonomskih i geopolitičkih čimbenika na tržište OS-a za pametne telefone, zaključuju u Counterpointu.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI