Na listi su još i Amazon, Lenovo i Huawei, a u 2022. je prodano 4,7 posto manje tableta nego u 2021.
Apple je 2022. godinu završio s udjelom od čak 40,3 posto te su isporučili 60,8 milijuna tablet računala, što je pad od 0,3 posto u odnosu na 2021. u kojoj su isporučili nešto više od 61 milijun tableta.
Na drugom je mjestu Samsung, pokazuju podaci koje je objavio Canalys. Tvrtka je u cijeloj 2022. isporučila 29 milijuna tableta, što je pad od 3,6 posto u odnosu na godinu prije, a istovremeno se udio povećao s 19 na 19,2 posto.
Treći je Amazon s 9 posto udjela i nešto više od 13,6 milijuna tableta, što je rast od 3,1 posto u odnosu na godinu prije. Lenovo je imao pad od 33,8 posto te su nakon 17,4 milijuna tableta isporučenih u 2021. godini prošlu godinu završili s 11,5 milijuna uređaja.
Na petom je mjestu Huawei sa 6,2 milijuna isporučenih tableta te pad isporuka za 31,6 posto. I dok su u 2021. godini imali udio 5,8 posto, prošlu su godinu završili na 4,2 posto. Svi ostali proizvođači tablet računala su u 2022. isporučili 29,4 milijuna tableta (udio 19,5 posto), što je rast od 8,1 posto, s 27,2 milijuna iz 2021. godine.
U cijeloj 2022. godini u svijetu je isporučeno 150,8 milijuna tablet računala dok je u 2021. godini bilo 158,2 milijuna, što čini pad isporuka od 4,7 posto.
Najnoviji podaci Canalysa pokazuju da su isporuke osobnih računala (uključujući tablete) diljem svijeta pale 21% na godišnjoj razini u četvrtom kvartalu 2022., na 105,6 milijuna jedinica. Time je isporuka osobnih računala i tableta za cijelu 2022. godinu dosegla 434,5 milijuna jedinica, što je pad od 13% u odnosu na 2021. kada je isporučeno gotovo pola milijarde uređaja.
Tržište tableta pokazalo se otpornim u četvrtom tromjesečju bilježeći rast isporuka od 1% na 42,3 milijuna jedinica. Isporuke Chromebooka dosegle su 3,6 milijuna jedinica u četvrtom tromjesečju 2022., što je pad od 10% godišnje. Time je isporuka za cijelu 2022. godinu iznosila 17,7 milijuna jedinica, što je veliki pad od 48% u odnosu na vrhunce iz 2021.