PRVI POKAZATELJI: Shopping groznica nije baš dobro krenula | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

PRVI POKAZATELJI: Shopping groznica nije baš dobro krenula

Autor Krunoslav Ćosić

Black friday je tek završio i čekaju se rezultati, ali situacija s prodajom telefona ne ide dobro

 Kina kineskinja pametni telefon Kinezi.jpg Izvor: Shutterstock

Predznak kakva će biti shopping prognoza za Božić i Novu godinu pokazuju Singles day i Black friday. Sudeći po podacima za Dan samaca (11.11.), pokazatelji nisu nimalo pozitivni, pokazuju podaci koje je objavio Counterpoint.

Prodaja pametnih telefona na Dan samaca ove je godine pala oko 11% na godišnjoj razini. I dok su Appleove promocije Dana samaca bile najveći vrhunac ovogodišnjeg festivala Android marke usmjerene na internet nudile su veće popuste od ostalih. Iako se u Europi Dan samaca ne promovira toliko koliko Crni petak (jer traje gotovo cijeli studeni), u Kini je to izuzetno bitan događaj za kupnju i traje od 20. listopada do 11. studenog.

Kinesko je tržište ostalo slabo zbog stalne stroge politike u vezi s COVID-19 u zemlji. Direktno to utječe i na cijelo svjetsko tržište. Apple se pridružio sezoni promocija kako bi povećao prodaju svog modela iPhone 14 dok je Xiaomi usmjeren na internet ponudio najveće promocije među Android proizvođačima.

 Singles day Dan samaca Kina prodaja pametnih telefona, Counterpoint.jpg Izvor: Counterpoint

Xiaomijeva prodaja porasla je na tjednoj bazi, ali je ipak pala za oko 17% u odnosu na prošlogodišnje usporedivo razdoblje. Xiaomi je nudio do 1300 RMB (ili ~180 USD) popusta na svoju Mi12 seriju dok su ostali proizvodi od Redmi K serije do Redmi Note serije bili dostupni za RMB 100 do 300 RMB (~14 USD do ~42 USD) popusta. Osim toga, Xiaomi se udružio s Tmallom i JD.com kako bi ponudio dodatne popuste za članstvo u e-trgovini ili na svakih 300 RMB.

Većina Android velikih proizvođača nije ažurirala svoje flagship linije proizvoda kako bi iskoristila sve veći promet na Dan samaca. OPPO-ov Reno 9, vivo-ov X90 i HONOR-ov 80 lansirat će se krajem studenog, pa se može očekivati da će ovi novi modeli povećati prodaju u četvrtom tromjesečju. No, oni neće biti dovoljni za promjenu negativne dvoznamenkaste stope rasta predviđene za 2022. godinu.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI