Japan je već neko vrijeme prvi, ali za vrat im pušu Britanci koji također obožavaju video igre
Od 15. rujna do 18. rujna održava se Tokyo Game Show. Događaj ponovno otvara svoja vrata u Makuhari Messeu u Chiba Cityju, nakon dva online izdanja 2020. i 2021. zbog učinaka pandemije koronavirusa.
Tokijski sajam videoigara jedan je od najvećih na svijetu, privukao je 262.000 posjetitelja u 2019. Događaj se uglavnom fokusira na japanske naslove i izdavače poput Capcoma, Nintenda, Bandai Namca i Konamija, ali pojavilo se i nekoliko međunarodnih izlagača u Japanu.
Fokus na domaće igre nije iznenađujući. Kao što pokazuje grafikon, udio igrača u japanskoj populaciji među najvišima je u svijetu i vjerojatno će tako biti i u budućnosti. Prema procjenama iz Statista Digital Market Outlooka, Japan je stalno na prvom ili drugom mjestu u smislu postotka stanovništva koje se smatra igračima. U svijetu igre igra 2,5 milijardi ljudi.
Stopa penetracije od 53 posto u 2017. i 58 posto u 2022. donijela je Japanu prvo mjesto u obje godine. Južna Koreja, dom mnogih elitnih e-sport igrača i organizacija, također zauzima mjesto među prvih 5, a čak je i treća 2022. godine.
Velika Britanija će u budućnosti najvjerojatnije prestići Japan po broju korisnika. Do 2027. očekuje se da će 70 posto stanovnika Ujedinjenog Kraljevstva ispunjavati uvjete za igrače, što odražava važnost tržišta. Na ljestvici Newzooa, zemlja je šesta s procijenjenim prihodom od 5,7 milijardi dolara u 2022.
Izvor: Olga Rolenko / Alamy / Alamy / ProfimediaSve u svemu, videoigre su u posljednjih nekoliko godina postale najunosniji medijski segment što se tiče prihoda. U 2022. će tržište narasti na više od 196 milijardi dolara, prema Newzoo procjenama, pri čemu će 104 milijarde dolara biti generirano samo mobilnim igranjem.
Za usporedbu, prihodi od glazbene i filmske industrije dosegnuli su 25,9 milijardi USD i 21,3 milijarde USD u 2021. dok su pružatelji video streaminga poput Netflixa i Disneya+ generirali procijenjenih 62 milijarde USD u 2020.
Izvor: Valve