PRIHODI OD E-TRGOVINE: Po prvi put će se smanjiti | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

PRIHODI OD E-TRGOVINE: Po prvi put će se smanjiti

Autor Ivan Vukić

Problemi s lancem opskrbe najveći su pojedinačni faktor slabljenja

 Kupovina preko interneta.jpg Izvor: Shutterstock

Predviđa se da će se prihodi od e-trgovine po prvi put u 2022. smanjiti u odnosu na prethodnu godinu, prenosi Statista Digital Market Outlook.

Mnogi stručnjaci u industriji osporavaju usporedbu današnjih brojki rasta s podacima prije Covid-19. Unatoč tome, tržište je sada prisiljeno uhvatiti se u koštac sa značajnim pitanjima o tome kako ići naprijed. Čak i ako trenutno postoji velika prepreka, i dalje se vjeruje da će se online udjeli na kraju povećati i da će se rast prihoda vratiti.

Ipak, očekivani negativni rast treba uzeti u kontekstu prethodne prognoze za 2022., koja je predviđala 481 milijardu dolara više prihoda do kraja godine. Problemi s lancem opskrbe najveći su pojedinačni faktor slabljenja, a inflacija također igra značajnu ulogu u reviziji prema dolje.

 Kupovina trgovina.jpg Izvor: Shutterstock

Općenito očekivana globalna recesija i kasniji porast nezaposlenosti predstavljaju sektoru e-trgovine značajne prepreke koje treba prevladati prije nego što se konačno vrati na pravi put.

Prema podacima Statista Digital Economy Compassa prihodi od e-commerce usluga u 2019. godini iznosili su 2.632 milijardi američkih dolara, u 2020. dostigli su 3.266 milijardi dolara, u 2021. su skočili na 3.843 milijarde dolara.

 e-trgovina (4) Izvor: Yanik Chauvin / Panthermedia / Profimedia

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI