BAŠ IM DOBRO IDE: Disney+ je sve popularniji | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

BAŠ IM DOBRO IDE: Disney+ je sve popularniji

Autor Igor Martić

Disney+ je premašio 150 milijuna pretplatnika u svijetu

 Disney+ (2) Izvor: DAX Images / Alamy / Alamy / Profimedia

Od ljeta 2022. Disney+ dostupan je i u Hrvatskoj, što je bio dio lansiranja u 42 nove zemlje i 11 teritorija diljem Europe, Azije i Afrike. Disney+ ponovno je ubrzao rast broja pretplatnika u prošlom kvartalu.

Disneyjeva glavna usluga streaminga dodala je više od 14 milijuna pretplatnika u tri mjeseca koja su završila 2. srpnja 2022., u odnosu na 7,9 milijuna u prethodnom kvartalu. Postigavši svoj cilj od 90 milijuna pretplatnika tri godine prije roka na kraju 2020., Netflixov konkurent sa sjedištem u Burbanku u Kaliforniji imao je 152 milijuna pretplatnika od 2. srpnja, 36 milijuna više nego godinu ranije.

 Disney+ (1).jpg Izvor: Shutterstock

Stavimo tu brojku u kontekst: Netflixu je trebalo osam do dvanaest godina (ovisno o tome kada počnete brojati) da dosegne toliki broj pretplatnika za svoj streaming servis, koji je trenutno broj 1 u svijetu s 221 milijunom pretplatnika, piše Statista.

Nakon lansiranja svoje dugo očekivane usluge streaminga u studenom 2019., Disney je predviđao da će dosegnuti između 60 i 90 milijuna pretplatnika u 2024. To je procjena koja izgleda vrlo konzervativno, ako ne i komično nisko s današnje točke gledišta. Iskreno, treba reći da je pandemija vjerojatno odigrala ulogu u tome da je Disney postigao svoj cilj toliko prije roka. Poput Netflixa, Disney+ je vjerojatno profitirao od ostanka kod kuće i ograničenih slobodnih aktivnosti suočenih s Covidom-19.

Kako je početkom 2020. izbila pandemija, sa zatvorenim kinima i tematskim parkovima i obustavom plovidbe brodova za krstarenje, Disney je bio prisiljen udvostručiti svoje poslovanje izravno s potrošačima, s Disneyjem+ u središtu te strateške promjene.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI