PAD TRŽIŠTA PAMETNIH TELEFONA: Samsung jedini u plusu | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

PAD TRŽIŠTA PAMETNIH TELEFONA: Samsung jedini u plusu

Autor Krunoslav Ćosić

Samsung je povećao svoj udio za 3 postotna boda, na 23 posto

 Samsung Galaxy S22 Ultra (2).jpg Izvor: Samsung

Canalysove brojke pokazuju da je Samsung bio jedini dobavljač pametnih telefona, među prvih pet, koji je zabilježio godišnji rast isporuka u drugom tromjesečju na tržištu jugoistočne Azije. Tržište ima ukupni dvoznamenkasti pad jer je povjerenje potrošača bilo pogođeno rastućom inflacijom.

Isporuke su pale 11 posto na 24,7 milijuna jedinica, uz pad na pet najvećih tržišta u regiji, Indoneziji, Filipinima, Tajlandu, Vijetnamu i Maleziji.

"Održavanje cjenovne pristupačnosti uređaja uz povećanje profitabilnosti najveći je izazov za dobavljače", objasnio je analitičar istraživanja u Canalys Chiew Le Xuan te dodao: "Konkurencija u početnom segmentu intenzivirana je uvođenjem mnogih novih proizvoda od strane dobavljača Android pametnih telefona."

 Samsung Galaxy S22+ (1).jpg
Samsung Galaxy S22+
Izvor: Samsung

Chiew vjeruje da će ostatak 2022. biti izazovan jer se prodavači "hvataju u koštac s rastućim troškovima, volatilnošću forexa i sve manjom potražnjom potrošača", prenosi Mobile World Live. Samsung je povećao svoj udio za 3 postotna boda na 23 posto, povećavši isporuke za 4 posto na 5,7 milijuna jedinica.

Oppov udio ostao je stabilan na 18 posto unatoč padu isporuka od 10 posto na 4,4 milijuna, dok je udio Xiaomija pao s 22 posto na 16 posto jer je isporučio 34 posto manje uređaja (ukupno 4 milijuna).

 Xiaomi-12-Lite-Family-1.jpg Izvor: Xiaomi

Isporuke brenda Vivo pale su 18 posto (na 3,2 milijuna jedinica), s njegovim udjelom s 14 posto na 12 posto, a isporuke Realmea smanjile su se 22 posto na 2,6 milijuna, a njegov udio 1 bod, na 11 posto.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI