U sljedeće dvije godine 57% tvrtki planira više ulagati u ICT | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

U sljedeće dvije godine 57% tvrtki planira više ulagati u ICT

Autor Davor Dakić

Kompanije se mijenjaju, ali ne provode svi digitalnu transformaciju

 Digitalno poslovanje (2).jpg Izvor: Shutterstock

Organizacije diljem svijeta značajno su ubrzale usvajanje tehnoloških usluga tijekom pandemije bolesti COVID-19 kako bi potaknule svoju digitalnu transformaciju i povećale svoju otpornost. Tehnološka studija španjolske Telefónice pod nazivom "Sađenje digitalnog sjemena za budućnost" otkriva da, iako je nedostatak proračuna glavno ograničenje za ispunjavanje ICT strategije, 57% anketiranih globalnih kompanija planira više ulagati u ICT u sljedeće dvije godine, a 35% planira uložiti isti iznos.

Studija, koja je prikupila odgovore od ukupno 810 IT stručnjaka iz Španjolske, Brazila, Njemačke, Ujedinjenog Kraljevstva i Republike Irske primjećuje kako većina anketiranih organizacija kaže da je pandemija ubrzala njihovu ICT strategiju i da su sada u boljem položaju nego prije (60%), ali 28% i dalje kaže da se bave samo trenutnim potrebama.

 Digitalno poslovanje (1).jpg Izvor: - / Wavebreak / Profimedia

Međutim, 81% globalnih tvrtki priznaje da su hitno kupili ICT opremu kako bi se prilagodili uvjetima pandemije koji im dugoročno neće donijeti stratešku vrijednost. Studija pokazuje da je 48% ispitanih organizacija iznijelo strateške ICT planove (uključujući kolaborativnu i tehnologiju u oblaku) za suočavanje s pandemijom.

U međuvremenu, 31% tvrtki brzo je promijenilo svoje poslovanje i revidiralo svoje ICT planove, 17% je analiziralo svoju postojeću tehnologiju i učinkovitije je koristilo, a samo 2% ispitanika reklo je da nisu napravili nikakve promjene.

 Digitalno poslovanje (3).jpg Izvor: Shutterstock

Osim toga, više od polovice anketiranih tvrtki istaknulo je da je glavna lekcija naučena iz pandemije ta da je usklađivanje ljudi i procesa s njihovom tehnološkom strategijom dovelo do značajnih povećanja učinkovitosti u usporedbi s načinom na koji su to radili prije. Ovaj rezultat je najzapaženiji među tvrtkama u sektorima biotehnologije (80%), maloprodaje (76%), financija (72%), hrane i pića (70%) i javne uprave (68%).

Kao sljedeću najvrjedniju naučenu lekciju ispitanici ističu važnost veće suradnje unutar tvrtke za donošenje boljih ICT odluka (47%), s tvrtkama u zdravstvu (72%), poljoprivredi (69%) i energetici (67%). Slijedi 31% ispitanika koji priznaju da su bili izloženi potencijalnim sigurnosnim ranjivostima zbog loših praksi rada na daljinu prije pandemije.

 Digitalno poslovanje (4).jpg Izvor: Shutterstock

Procjena tvrtki također ukazuje na činjenicu da 20% njih nije koristilo alate koji su im prethodno bili dostupni, a da je 15% donijelo loše ICT odluke prije pandemije. Osim toga, 13% ispitanika shvatilo je da ne mogu kombinirati stare procese s novom tehnologijom već da se to dvoje mora mijenjati u tandemu.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI