PANDEMIJSKI PIVOT: Koliko je Uber popularan u svijetu? | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

PANDEMIJSKI PIVOT: Koliko je Uber popularan u svijetu?

Autor Igor Martić

Anketa je provedena u periodu od travnja 2021. do ožujka 2022., među populacijom od 18 do 64 godine

 Uber (2).jpg Izvor: Freepik

Prema podacima iz Statista Global Consumer Survey Uber je stekao popularnost na nekoliko kontinenata. Indija i Brazil vode u pogledu zemalja odabranih za istraživanje, s 43 posto odnosno 42 posto online urbanih ispitanika.

Nešto manje od trećine Australaca (29 posto) vozi se s Uberom dok je 22 posto Britanca izjavilo da su unatrag 12 mjeseci koristili Uberove usluge. U SAD-u je taj postotak samo 18 posto, u Španjolskoj 14, u Francuskoj 10 te samo 3 posto u Njemačkoj. Nema podatka za Hrvatsku, ali je jasno da su brojke u europskim zemljama daleko niže nego na drugim kontinentima.

 Uber (3).jpg Izvor: Freepik

Uber se uspješno prilagodio jedinstvenim okolnostima koje je stvorila pandemija koronavirusa. Premašili su očekivanja od prihoda u četvrtom tromjesečju 2021. zaključivši godinu u kojoj se osnovni posao vožnje djelomično oporavio dok je zadržan zamah u uspješnom poslovanju dostave hrane.

Uberove bruto rezervacije tj. ukupna dolarska vrijednost vožnji, dostava obroka i iznosi koje su platili pošiljatelji tereta popeli su se na 90,4 milijarde dolara u 2021., nadmašivši razine iz 2019. za gotovo 40 posto.

 Uber (1).jpg Izvor: Freepik

Gotovo sav taj rast može se pripisati tvrtkinom poslovanju dostave hrane Uber Eats te su rezervacije porasle s 14,5 milijardi dolara u 2019. na 51,6 milijardi dolara u 2021. jer su se mnogi ljudi i dalje odlučili za dostavu hrane umjesto posjeta restoranima suočeni s prijetnjom pandemije.

U međuvremenu, rezervacije u Uberovom osnovnom segmentu mobilnosti poboljšale su se za 38 posto u usporedbi s 2020. dok su ostale 26 posto ispod razine prije pandemije.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI