Anketa je provedena u periodu od travnja 2021. do ožujka 2022., među populacijom od 18 do 64 godine
Prema podacima iz Statista Global Consumer Survey Uber je stekao popularnost na nekoliko kontinenata. Indija i Brazil vode u pogledu zemalja odabranih za istraživanje, s 43 posto odnosno 42 posto online urbanih ispitanika.
Nešto manje od trećine Australaca (29 posto) vozi se s Uberom dok je 22 posto Britanca izjavilo da su unatrag 12 mjeseci koristili Uberove usluge. U SAD-u je taj postotak samo 18 posto, u Španjolskoj 14, u Francuskoj 10 te samo 3 posto u Njemačkoj. Nema podatka za Hrvatsku, ali je jasno da su brojke u europskim zemljama daleko niže nego na drugim kontinentima.
Uber se uspješno prilagodio jedinstvenim okolnostima koje je stvorila pandemija koronavirusa. Premašili su očekivanja od prihoda u četvrtom tromjesečju 2021. zaključivši godinu u kojoj se osnovni posao vožnje djelomično oporavio dok je zadržan zamah u uspješnom poslovanju dostave hrane.
Uberove bruto rezervacije tj. ukupna dolarska vrijednost vožnji, dostava obroka i iznosi koje su platili pošiljatelji tereta popeli su se na 90,4 milijarde dolara u 2021., nadmašivši razine iz 2019. za gotovo 40 posto.
Izvor: FreepikGotovo sav taj rast može se pripisati tvrtkinom poslovanju dostave hrane Uber Eats te su rezervacije porasle s 14,5 milijardi dolara u 2019. na 51,6 milijardi dolara u 2021. jer su se mnogi ljudi i dalje odlučili za dostavu hrane umjesto posjeta restoranima suočeni s prijetnjom pandemije.
U međuvremenu, rezervacije u Uberovom osnovnom segmentu mobilnosti poboljšale su se za 38 posto u usporedbi s 2020. dok su ostale 26 posto ispod razine prije pandemije.