KINESKI FESTIVAL E-TRGOVINE 618: Vijesti nisu baš dobre | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

KINESKI FESTIVAL E-TRGOVINE 618: Vijesti nisu baš dobre

Autor Krunoslav Ćosić

Festival je dobar barometar tamošnjeg raspoloženja potrošača

 618 festival China.jpg Izvor: JD.com

Signaliziraju li rezultati kineskog festivala 618 probleme za pametne telefone? Vijesti koje dolaze s ovogodišnjeg festivala 618 nisu dobre za tržište pametnih telefona, koje je zabilježilo najsporiji rast ikada za ovaj događaj, izvještava Mengmeng Zhang. Prodaja je na godišnjoj razini pala 10 posto.

Inače, oznaka 618 odnosi se na datum održavanja drugog po veličini kineskog shopping festivala, a radi se o datumu 18. lipnja, što je vrlo jasna asocijacija na brojčanu oznaku 6-18. 18. lipnja 1998. osnovana je kompanija JD.com (osnivač je Jing Dong) koja stoji iza ovog festivala na kojem mnogi planiraju kako potrošiti svoj novac.

Velikan e-trgovine JD zabilježio je interes od 379,3 milijarde RMB (~56,6 milijardi USD), što je povećanje od 10,3% u usporedbi s 2021. godinom. Unatoč tome ovo je bio najsporiji rast ikada za događaj 618.

No, dok je cjelokupno kinesko tržište pametnih telefona i dalje u padu premium segment se pojavio kao njegova svijetla točka. Kineski brendovi su to primijetili i lansiraju sve više premium modela. Jedan od takvih modela je Honor Magic4 Ultimate.

 DxoMark Honor Magic4 Ultimate (4).jpg
Honor Magic4 Ultimate
Izvor: Honor

Honor je nadmašio Vivo s vrlo malom razlikom te je bio vodeći na tržištu tijekom ovogodišnjeg 618 i bio je jedini veliki OEM koji je zabilježio pozitivan rast. Honor je s udjelom od 19,1 posto zabilježio impresivan rast od 148% tijekom ovog razdoblja u usporedbi s prošlom godinom kad je imao udio od 7 posto, prenosi Counterpoint. Iskoristili su ovaj festival e-trgovine za uspješno lansiranje svoje najnovije serije Honor 70 koja je odmah dospjela na popis 10 najprodavanijih telefona.

Klasični mobiteli

Neki se možda pitaju prodaju li se telefoni s osnovnim mogućnostima (features phones) još uvijek na tržištu poput SAD-a? Odgovor je da takvi telefoni i dalje drže prosječan udio od 2% na tržištu mobilnih uređaja u SAD-u, a njihove su isporuke ostale stabilne.

 meanIT Veteran 1.jpg Izvor: meanIT

Kakvi ljudi kupuju takve telefone? Naročito u vremenu pametnih telefona, s naprednim mogućnostima. To su radnici u područjima koja zahtijevaju čvrst telefon u slučaju oštećenja (npr. poljoprivreda, rudarstvo, građevinarstvo itd.). Drugo područje su slučajevi kriminalne upotrebe kako bi se izbjeglo i spriječilo praćenje.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI