INFLUENCERI: Gdje im je najveći utjecaj? | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

INFLUENCERI: Gdje im je najveći utjecaj?

Autor Davor Dakić

Glavna platforma na kojoj influenceri imaju najveći utjecaj je Instagram

 Influencer (3).jpg Izvor: Shutterstock

Većina ljudi vjeruje mišljenju svog društvenog kruga prilikom donošenja odluka o kupnji. Kao što pokazuju podaci iz ankete Statista Global Consumer Survey, mnogi vjeruju i ljudima koji slobodno dijele svoje živote s nama na društvenim mrežama i barem se osjećaju kao naši poznanici: influenceri.

Influencerski marketing postao je jedan od najpopularnijih i najučinkovitijih oblika internetskog marketinga. Budući da milijuni korisnika interneta svakodnevno pregledavaju platforme društvenih medija u potrazi za zabavom, inspiracijom i preporukama proizvoda ne čudi što trgovci iskorištavaju moć najprepoznatljivijih lica društvenih medija za promociju.

 Influencer (2).jpg Izvor: Shutterstock

Globalna tržišna vrijednost influencerskog marketinga više se nego udvostručila od 2019. godine i iznosila je oko 13,8 milijardi američkih dolara u 2021. Kako podrška utjecajnih osoba i dalje sazrijeva industrija, veličina i vrijednost marketinških platformi utjecajnih osoba također se nastavljaju širiti svake godine čineći suradnju između robnih marki i kreatora isplativijom nego ikad.

Influenceri trenutno imaju najveću moć nad odlukama ljudi o kupnji u Brazilu, Kini i Indiji, prema istraživanju koje je reprezentativno za online populaciju zemalja. Dok je utjecaj utjecajnih osoba postao samo veći u Brazilu i Indiji, nedavno se smanjio u Kini, ali je ipak ostao na visokoj razini.

 Influencer (1).jpg Izvor: Shutterstock

U većini drugih zemalja trend praćenja utjecaja pri odlučivanju o kupnji dobio je na snazi. Danska i Japan bile su među zemljama koje upućuju malo pažnje na utjecajne osobe, iako je njihov broj sljedbenika također u tim zemljama sve veći.

Među Europljanima Talijani su bili najviše "pod utjecajem" - njih 22 posto su u 2022. godini rekli da su nešto kupili jer je slavna osoba ili influencer reklamirao proizvod.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI