SNAPCHAT: Sumorni izgledi za poslovanje | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

SNAPCHAT: Sumorni izgledi za poslovanje

Autor Davor Dakić

Makroekonomsko okruženje se pogoršalo brže nego što se očekivalo

 Snapchat (1).jpg Izvor: snapchat

Snap, matična tvrtka među mladima popularne aplikacije Snapchat, snižava prognoze što se tiče poslovanja. U drugom tromjesečju će izvijestiti o prihodima i osnovnoj dobiti, ali očekuju nižu razinu svojih očekivanja, navodeći pogoršanje makroekonomskih uvjeta i sumorne izglede.

Iz Snapa ističu da su ažurirali svoje smjernice od objave zarade u prvom tromjesečju. Čimbenici su uključivali geopolitičke sukobe i pandemiju Covid-19 bolesti (koronavirusa), za koju Snap vjeruje da može utjecati na njihovo poslovanje, financijsko stanje, rezultate poslovanja i izglede.

Kratkoročno, Snap je izjavio da će prijaviti prihod i korigirati EBITDA, prenosi Mobile World Live. Snap je u drugom tromjesečju 2022. predviđao rast prihoda od 20 do 25 posto na godišnjoj razini i prilagodio je temeljnu zaradu tako da iznosi 50 milijuna dolara.

 Snapchat (2).jpg Izvor: Pexels

Financial Times je izvijestio da je izvršni direktor Evan Spiegel poslao dopis osoblju u kojem se objašnjava situacija. Navodi da se Snap kao i drugi suočava s rastućom inflacijom i kamatnim stopama, nedostatkom lanca opskrbe i prekidima radne snage, promjenama politike platforme i ratom u Ukrajini kao čimbenicima.

Okruženje je pogodilo društvene mreže i oglašivače na koje se oslanjaju za prihod. Zapošljavanje u tvrtki i ulaganja također se odvijaju sporijim tempom od planiranog s obzirom na okruženje, dodao je Spiegel.

Tijekom lockdowna zbog Covid-19 (koronavirusa) Snap je doživio neosporan procvat, s porastom prihoda od 116 posto u drugom tromjesečju 2021.

 Snapchat (3).jpg Izvor: Souvik Banerjee, Pixabay

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI