JAKO LOŠA VIJEST: Dvoznamenkasti pad prodaje pametnih telefona | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

JAKO LOŠA VIJEST: Dvoznamenkasti pad prodaje pametnih telefona

Autor Krunoslav Ćosić

Očekuje se veliki pad u prvom tromjesečju 2022. godine

 Pametni telefoni djevojke EE.jpg Izvor: EE

Nepovoljni gospodarski uvjeti i spore sezonske potražnje razlog su loših projekcija analitičara za isporuke pametnih telefona u prvom tromjesečju 2022. Samsung i Apple ostaju na vrhu.

Preliminarni podaci iz Canalysa pokazuju da se očekuje da će isporuke pasti za 11 posto na godišnjoj razini, iako stvarni podaci za tromjesečje još nisu objavljeni i procjene su podložne promjenama. Potpredsjednica Canalysa za mobilnost Nicole Peng objasnila je da je globalno tržište pametnih telefona u prva tri mjeseca ove godine kočilo "neuređeno poslovno okruženje".

Peng je navela pandemiju Covid-19 (koronavirusa), neizvjesnost zbog ruske invazije na Ukrajinu, kinesko zatvaranje i prijetnju inflacije, a sve su to dodali tradicionalno sporoj sezonskoj potražnji u prvom kvartalu godine.

Dobra vijest je da bi se "bolni nedostatak komponenti mogao poboljšati prije nego što se očekivalo, što će zasigurno pomoći u ublažavanju pritisaka na troškove".

 Samsung Galaxy A53 5G (4).jpg Izvor: Samsung

Iako su podaci Canalysa za četvrto tromjesečje 2021. pokazali da je Apple pretekao Samsung i vratio se na vrh globalnog tržišta pametnih telefona, južnokorejski dobavljač ponovno je bio tržišni lider u prvom tromjesečju ove godine.

U usporedbi s prvim tromjesečjem 2021., Samsung je uspio povećati svoj tržišni udio za dva postotna boda, na 24 posto, dok je Apple svoj udio povećao za tri postotna boda, na 18 posto. Analytičar Canalysa Sanyam Chaurasia pripisao je to činjenici da su ova dva vodeća dobavljača proširila svoje portfelje uređaja za 2022. godinu, prenosi Mobile World Live.

 Xiaomi 11T Pro (1).jpg Izvor: Xiaomi

Trećeplasirani bi trebao biti Xiaomi, a slijede ga Oppo i Vivo. Sva tri proizvođača su izgubila tržišni udio, pokazuju za sada samo procjene. Chaurasia je istaknuo kako kineski dobavljači još uvijek pate od ograničenja u opskrbi jeftinijih telefona te njihovu globalnu ekspanziju također sputava i usporavanje njihovog domaćeg tržišta.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI