NOKIA DONIJELA TEŠKU ODLIKU: Odustaju od proizvodnje flagship uređaja | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

NOKIA DONIJELA TEŠKU ODLIKU: Odustaju od proizvodnje flagship uređaja

Autor Smartlife

Odluka je striktno poslovne prirode i nije bila nimalo laka

 Nokia G11.jpg Izvor: Nokia

HMD Global, korisnik branda Nokia, u budućnosti će proizvoditi samo jeftine pametne i klasične (s tipkama) mobitele. Ta kategorija telefona se jako dobro prodaje, a Nokijini pametni telefoni s operativnim sustavom Android One su jako cijenjeni među korisnicima jer dolaze s čistim Androidom, što je jamac bolje rada telefona na duže staze.

Nokia je duži niz godina poznata i po zajamčenim višegodišnjim nadogradnjama Androida i sigurnosnim zakrpama, što su drugi proizvođači tek nedavno uveli u svoju praksu.

Odluka o povlačenju iz skupljeg segmenta nije trajna, ali će se primjenjivati za sva tržišta. Nokia 9 PureView je predstavljena 2019. godine i trebala je biti nasljednica čuvene serije Nokijinih telefona s najboljim kamerama na tržištu, ali se to zbog izuzetno sporog interfejsa (sučelja) i brojnih problema s kamerom nikad nije dogodilo.

Nasljednik nikad nije stigao, pratile su ga brojne glasine o dolasku pa odlaganjima da bi na kraju bio i napušten dok se još nalazio u produkciji.

 HMD-Global-prodaja-Nokia-telefona-Strategy-Analytics.jpeg Izvor: Strategy Analytics

HMD Global će se, umjesto u flagship kategoriji, koja je izuzetno zahtjevna i traži ogromna ulaganja, fokusirati na jeftine i telefone do srednjeg segmenta čiji broj isporuka skače u posljednja četiri tromjesečja. HMD Global je uspješan i u proizvodnji običnih telefona kojih prodaje gotovo 15 milijuna po kvartalu.

Klasični telefoni s fizičkim tipkama sve su popularniji u svim zemljama i prodaja im konstantno raste usprkos tome što nemaju smartfon opcije.

HMD Globalova odluka o prisutnosti samo u donjem tržišnom segmentu, a u budućnosti bi se trebali vratiti flagship uređajima, jasna je već neko vrijeme. Primarni cilj kompanije je da korisnici koji steknu dobar dojam o Nokijinim telefonima u jeftinom i srednjem segmentu požele u budućnosti koristiti i skuplji, možda i flagship telefon ove kompanije.

 Nokia C2 2nd Edition - emotional (1).jpg Izvor: Nokia

HMD Global postoji nešto duže od pet godina. Četvrti kvartal prošle godine bio je najprofitabilniji u kratkoj povijesti kompanije. Planovi za daljnji rast temelje se na osvajanju prepaid tržišta SAD-a na kojem se Nokijini telefoni već prodaju. Odjel Services odvojit će od dijela biznisa s telefonima. Poslovnim korisnicima različitih usluga ponudit će usluge u segmentu SIM menadžmenta, roaminga i interneta stvari (IoT).

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI