PO PRVI PUT U POVIJESTI: Motorola zauzela treće mjesto | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

PO PRVI PUT U POVIJESTI: Motorola zauzela treće mjesto

Autor Davor Dakić

Motorola je poprilično profitirala od izlaska LG-ja iz proizvodnje pametnih telefona

 Motorola pametni telefon.jpg Izvor: Motorola

Nekada davno Motorola je bila izuzetno uspješan bren mobitela u SAD-u, ali s pametnim telefonima nije uspijevala dostići visoke pozicije. U prošloj 2021. godini to se po prvi put promijenilo. Zahvaljujući ponajprije LG-ju.

Motorola je 2021. godinu u SAD-u završila na trećem mjestu što se tiče isporuka pametnih telefona, prema Counterpoint Researchu. U 2008., kada su telefoni s dodatnim funkcijama bili dominantni, Motorola je bila najveći OEM proizvođač u SAD-u. Međutim, u segmentu pametnih telefona do sada nisu bili baš uspješni tako da je ovo prvi put da je Motorola ušla među prva tri brenda na američkom tržištu.

 Udio prodaje pametnih telefona u SAD-u prema robnim markama.jpg
Udio prodaje pametnih telefona u SAD-u prema robnim markama
Izvor: Counterpoint

Motorolina se prodaja više nego udvostručila u 2021. godini, s rastom od 131% u odnosu na prethodnu godinu. Dok Apple i Samsung dominiraju u premium cjenovnim segmentima Motorola je napredovala i postala broj 2 pametnih telefona u cjenovnom segmentu od 400 dolara i niže u SAD-u.

Kako je Motorola narasla na više od 10% američkog tržišta? Motorola je bila ključni OEM koji je ispunio prazninu koju je ostavio LG-jev izlazak iz proizvodnje pametnih telefona. Motorola ima sve ključne karakteristike – puni portfelj, mogućnost povećanja količine i niske stope povrata.

 Motorola Moto G Stylus.jpg
Motorola Moto G Stylus
Izvor: Motorola

Motorolin portfelj ispod 300 dolara čine Moto G Stylus, Moto G Power i Moto G Pure koji su potaknuli njezin uspjeh u SAD-u. Svoj tržišni udio u velikim američkim prepaid kanalima (Verizon Prepaid, Metro od T-Mobilea, Cricket i Boost) povećan je na 28%. Prepaid potrošačke studije pokazale su da korisnici traže vrijednost, pouzdanost i dugo trajanje baterije. Motorola ima dobre rezultate po ovim kriterijima.

Daljnji cilj brenda za 2022. i 2023. godinu je povećati količinu uređaja u višim cjenovnim razinama. To će biti izazovno s obzirom na udjele koje na američkom tržištu imaju Apple i Samsung. Međutim, Motorola je među prvima ponudila 5G i sklopive uređaje. Pokušat će imati koristi od prijelaza američke baze pretplatnika na 5G kao i od rasta sklopivih uređaja u nižim cjenovnim razinama.

 Motorola RAZR 2nd Gen.jpg
Motorola RAZR 2nd Gen
Izvor: Motorola

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI