Motorola je poprilično profitirala od izlaska LG-ja iz proizvodnje pametnih telefona
Nekada davno Motorola je bila izuzetno uspješan bren mobitela u SAD-u, ali s pametnim telefonima nije uspijevala dostići visoke pozicije. U prošloj 2021. godini to se po prvi put promijenilo. Zahvaljujući ponajprije LG-ju.
Motorola je 2021. godinu u SAD-u završila na trećem mjestu što se tiče isporuka pametnih telefona, prema Counterpoint Researchu. U 2008., kada su telefoni s dodatnim funkcijama bili dominantni, Motorola je bila najveći OEM proizvođač u SAD-u. Međutim, u segmentu pametnih telefona do sada nisu bili baš uspješni tako da je ovo prvi put da je Motorola ušla među prva tri brenda na američkom tržištu.
Motorolina se prodaja više nego udvostručila u 2021. godini, s rastom od 131% u odnosu na prethodnu godinu. Dok Apple i Samsung dominiraju u premium cjenovnim segmentima Motorola je napredovala i postala broj 2 pametnih telefona u cjenovnom segmentu od 400 dolara i niže u SAD-u.
Kako je Motorola narasla na više od 10% američkog tržišta? Motorola je bila ključni OEM koji je ispunio prazninu koju je ostavio LG-jev izlazak iz proizvodnje pametnih telefona. Motorola ima sve ključne karakteristike – puni portfelj, mogućnost povećanja količine i niske stope povrata.
Motorolin portfelj ispod 300 dolara čine Moto G Stylus, Moto G Power i Moto G Pure koji su potaknuli njezin uspjeh u SAD-u. Svoj tržišni udio u velikim američkim prepaid kanalima (Verizon Prepaid, Metro od T-Mobilea, Cricket i Boost) povećan je na 28%. Prepaid potrošačke studije pokazale su da korisnici traže vrijednost, pouzdanost i dugo trajanje baterije. Motorola ima dobre rezultate po ovim kriterijima.
Daljnji cilj brenda za 2022. i 2023. godinu je povećati količinu uređaja u višim cjenovnim razinama. To će biti izazovno s obzirom na udjele koje na američkom tržištu imaju Apple i Samsung. Međutim, Motorola je među prvima ponudila 5G i sklopive uređaje. Pokušat će imati koristi od prijelaza američke baze pretplatnika na 5G kao i od rasta sklopivih uređaja u nižim cjenovnim razinama.