GLOBALNE ISPORUKE TWS SLUŠALICA: Rast od čak 24% na godišnjoj razini | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

GLOBALNE ISPORUKE TWS SLUŠALICA: Rast od čak 24% na godišnjoj razini

Autor Krunoslav Ćosić

Isporuke su u 2021. godini dosegle 300 milijuna komada

 TWS slušalice (2).jpg Izvor: Callum Hilton, Pexels

Slušalice TWS su one malene slušalice koje viđate u ušima mnogih šetača, u tramvaju, u uredima – karakterizira ih mala masa od oko 5 grama, trajanje baterije od nekoliko sati, dodatna kutijica koristi se za punjenje slušalica i omogućuje 20 do 30 sati slušanja glazbe i telefonskih razgovora, ali bez kašnjenja zvuka kakav je inače karakterističan za bežične slušalice.

Slušalice u rasponu cijene od 50 do 100 dolara i više od 200 dolara bile su najtraženije u 2021. godini. Apple je zadržao svoju prvu poziciju i u 2021., ali sa sve manjim udjelom.

Isporuke na globalnom tržištu TWS slušalica u 2021. porasle su za 24% na godišnjoj razini u jediničnoj prodaji i 25% u vrijednosti, prema najnovijem istraživanju Counterpointovog TWS Hearables Market Trackera. Stopa rasta prodaje po jedinici bila je nešto niža od izvorne prognoze zbog utjecaja pandemije COVID-19 tijekom cijele godine.

 Prodaja TWS slušalica u 202. i 2021. Counterpoint.jpg Izvor: Counterpoint

Međutim, ukupna prodaja porasla je na oko 300 milijuna kako su novi proizvodi ušli na tržište s više značajki kao što je ANC (aktivno poništavanje buke) i prošireno vrijeme korištenja, po pristupačnim cijenama. Osobito, OEM-ovi pametnih telefona nastavili su se fokusirati na TWS proizvode kako bi proširili svoj pametni ekosustav, što je rezultiralo povećanom konkurencijom i prodajom na tržištu.

TWS tržišni lider Apple je zabilježio blagi rast od 5% na godišnjoj razini u svojoj jediničnoj prodaji, ali je njegov tržišni udio pao na 25,6%. Iako je AirPods 3 objavljen kasnije nego što se očekivalo, AirPods 2 i AirPods Pro održali su visoku prodaju na temelju promocija tijekom cijele godine. Uz sve veći utjecaj Applea na kineskom tržištu, značajno je porasla i prodaja starih modela.

 Apple-AirPods-3
Apple AirPods
Izvor: Apple

AirPods 3, koji je prvenstveno dobro bio prihvaćen u Sjevernoj Americi i Europi, predvodio je cjelokupno tržište TWS-a u četvrtom tromjesečju 2021. Samsung je zabilježio snažan rast od 33% na godišnjoj razini sa svojim novim modelima Galaxy Buds Pro i Galaxy Buds 2, objavljenima u prvoj odnosno drugoj polovici godine. Među ostalim robnim markama Skullcandy i boAt pokazali su primjetan rast jer su postali ključni igrači u glavnim regijama poput Sjeverne Amerike, Europe i Indije.

 Prodaja TWS slušalica u 202. i 2021. prema cijeni Counterpoint.jpg Izvor: Counterpoint

Rast u segmentima od 50-100 USD i 200+ USD bio je značajan. JBL i Xiaomi predvodili su rast u segmentu od 50 do 100 dolara sa svojim vodećim modelima dok se Skullcandy dobro pokazao sa svojim modelima koji su se našli na ljestvici top 10 najprodavanijih modela. Apple je potaknuo rast u segmentu od 200+ USD sa 75% udjela.

Baš kao u 2020., segment ispod 50 dolara imao je najveći udio u 2021. uz veliku potražnju s tržišta u nastajanju poput Indije. Xiaomi je zabilježio najveću prodaju u segmentu ispod 50 dolara dok je boAt zabilježio najveći rast u odnosu na prethodnu godinu.

 meanIT TWS B31.jpg
meanIT TWS B31
Izvor: Krunoslav Ćosić

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI