OVO SU XIAOMIJEVI PLANOVI Žele osvojiti cijeli svijet | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

OVO SU XIAOMIJEVI PLANOVI Žele osvojiti cijeli svijet

Autor Smartlife

Direktor kompanije Xiaomi otkrio je planove koji nisu nimalo skromni

 Lei Jun Xiaomi.jpeg Izvor: Xiaomi

Jedan od najvećih proizvođača pametnih telefona iz Kine kreće po flagship krunu i to globalno. Prema posljednjem službenom istraživanju tržišta Counterpoint kompanije u domeni zastupljenosti smartfon robnih marki, tri najveća proizvođača telefona, čiji kombinirani udio predstavlja najveći dio aktivnog tržišta, su Samsung, Apple i Xiaomi.

Kineska kompanija Xiaomi trenutno je na 12% tržišta i tijekom 2021. godine napravila je krupne iskorake kad je bila čak i prva na tržištu globalno.

Iako u SAD-u i Sjevernoj Americi Xiaomi brend malo znači i njegov zanemariv udio na tržištu odražava sliku o brendu kao takvom među Amerikancima, kineska kompanija ima plan da se to brzo i drastično promijeni - baš kao što je to učinila i u Europi.

 Xiaomi (1).jpg Izvor: Stefan Stojanović

Strategija kompanije se, logično, mijenja i od brenda koji je poznat prvenstveno po telefonima središnjeg segmenta, kakav je Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi želi postati premium brend priznat i poštovan u flagship segmentu. Iako se imaju s čime pohvaliti i u višoj klasi.

U vezi s tim kineski mediji citiraju riječi direktora kompanije Leija Juna koji je s tamošnjim novinarima putem Weibo mreže podijelio svoje vrlo zanimljive i intrigantne stavove. "Cilj nam je da se postavimo tako da budemo potpuno konkurentni Apple kompaniji, u smislu proizvoda i korisničkog doživljaja, ali i da postanemo najveći kineski brend za najviše tri godine", rekao je Lei Jun.

South China Morning Post navodi da je Apple za Xiaomi definitivno krajnja točka koju ovaj kineski gigant želi dostignuti te da će u flagship domeni u sljedećem periodu biti "borba na život i smrt" na svim tržištima na kojima Xiaomi posluje.

Naravno, Lei Jun je objasnio i kako će to ostvariti - jedino kako je i moguće: kompanija Xiaomi uložit će gotovo 16 milijardi dolara u istraživanje i razvoj u svim segmentima poslovanja, proizvodnje i inovacija tijekom sljedećih pet godina, s posebnom pažnjom na premium i flagship segment tržišta.

 Xiaomi (2).jpg Izvor: Stefan Stojanović

Xiaomi ne radi zapravo ništa novo, sve to je gotovo istim koracima napravio i Huawei - godinama su pravili jeftine, pouzdane telefone srednje klase, ulagali vrlo pametno u istraživanje i razvoj, uporno inovirali u svim segmentima smartfon industrije, a onda pretekli Apple i napali Samsung.

To je pokazalo da je premium korisnik - premium korisnik i da će i pored sjajnog brend imidža koji ima iPhone ili Galaxy lako prijeći na Huawei P ili Huawei Mate seriju, ako je ona kvalitetna i posebna.

Ono što će nužno pratiti Xiaomijevu promjenu prema flagship dominaciji je i značajno povećanje cijene telefona, ali smo sigurni kako kineska kompanija neće ništa uraditi u kratkom periodu i kladiti se na gubitak velikog broja odanih korisnika svoje srednje i niže klase.

Xiaomi će morati raditi na velikom broju inovativnih uređaja, a već znamo da nam stiže Redmi Note 11 serija u veljači. U nekom trenutku stiže i nova serija Xiaomi 12, koja bi trebala dodatno pojačati pritisak na sve proizvođače telefona.

Na kraju nam stiže i Xiaomi 12 Ultra, ali i novi savitljivi telefon sa Xiaomi potpisom za koji inozemni IT mediji tvrde da će biti nešto neviđeno do sada - i dizajnom i specifikacijama.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI