Hoće li Xiaomi zadržati svoju maržu od 5 posto i preživjeti? | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

Hoće li Xiaomi zadržati svoju maržu od 5 posto i preživjeti?

Autor Krunoslav Ćosić

Osnivač Xiaomija Lei Jun davno je izjavio kako "sveobuhvatna marža dobiti" Xiaomijevih pametnih telefona neće biti veća od 5%

 Xiaomi (2) Izvor: Jerome Cid / Alamy / Alamy / Profimedia

Xiaomi kao tvrtka koja kotira na burzi zasigurno treba mnogo veću maržu profita kako bi zadovoljila ulagače. Hoće li podignuti cijene ili je rješenje nešto drugo? Prije deset godina Xiaomi je ušao na tržište pametnih telefona sa sloganom "najbolji omjer performansi i cijene".

Tvrtka je u drugom tromjesečju zauzela drugo mjesto u svijetu po isporukama pametnih telefona, a u Europi je bila prva. Ipak, treba joj puno više novca od spomenutih 5 posto. Odgovor leži u poslovnoj jedinici internetskih usluga.

Xiaomi je na burzi od 2018. godine, a njegove internetske usluge činile su tada ne više od 10% tromjesečnog prihoda tvrtke. No, profit ove Xiaomijeve jedinice u prosjeku je do drugog tromjesečja 2021. iznosio 65,12%. Štoviše, jedinica internetskih usluga u bruto dobiti Xiaomija pridonosi 42,74%, pokazuje najnovije izvješće Counterpoint Researcha.

 Gross Profit Margins of Xiaomi and its Business Units Izvor: counterpointresearch

Xiaomijeva internetska usluga uključuje distribuciju reklamnih sadržaja na mobilnim igrama, e-trgovinu, fintech i druge proizvode. Većina prihoda Xiaomijevih internetskih usluga dolazi od oglasa.

Međutim, međugodišnji rast prihoda od Xiaomijevih internetskih usluga usporio se na 19,1% u drugom tromjesečju 2021. Rast u odnosu na prethodnu godinu za tvrtke s pametnim telefonima i IoT uređajima bio je 86,8% odnosno 35,9% u istom vremenskom razdoblju.

 Revenue Share of Advertisements in Xiaomi’s Internet Service Izvor: counterpointresearch

Prosječni prihod po korisniku (ARPU), omjer koji mjeri učinkovitost monetizacije prometa, također je u padu u posljednjim kvartalima, što odražava poteškoće u ostvarivanju profita od prometa na Xiaomi pametnim telefonima.

Stroži propisi o privatnosti na globalnoj razini doveli su u pitanje Xiaomijev trenutni model oglašavanja. Programeri mobilnih igara kao što su Tencent i NetEase zahtijevaju veći udio prihoda. I korisnici Xiaomija žalili su se na oglase i druge usluge na MIUI-ju.

 Xiaomi’s Average Revenue Per User Declining Izvor: counterpointresearch

Istovremeno, Xiaomi je korak ispred mnogih proizvođača kineskih pametnih telefona. Formirao je ekosustav svojih raznih uređaja i kućanskih aparata, od pametnih satova i pametnih zvučnika do klima uređaja i perilica posuđa. Takav ekosustav Xiaomiju daje više mogućnosti za pružanje usluga s dodanom vrijednošću. Ipak, osim televizora, Xiaomi nije smislio učinkovit način unovčavanja prometa od prodaje IoT proizvoda.

 Xiaomi (1) Izvor: Shutterstock

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI